یک استقلالی نامدار؛ گمشده بزرگ در میان ستاره ها! ، مهره اضافی با خرید عجیب ستاره پرسپولیسی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، اینطور که به نظر می رسد مهاجم سابق استقلال برای سرانجام دادن به دوران افتش، کار سختی دارد.

یک استقلالی نامدار؛ گمشده بزرگ در میان ستاره ها! ، مهره اضافی با خرید عجیب ستاره پرسپولیسی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن آنلاین، ویژگی خاص سپاهان در پنجره نقل وانتقالاتی این تابستان، جذب فوجی از بازیکنان تهاجمی بود. دیگر نیازی به گفتن نیست که آنها چه کردند و چطور بازیکن گرفتند که امروز حتی با وجود به مشکل خوردن عیسی آل کثیر هم خط حمله این تیم با ترافیکی وحشتناک روبرو است.

ژوزه مورایس که اغلب مسابقات فصل گذشته را به ناچار با یک مهاجم هدف یعنی شهریار مغانلو بازی می کرد، حالا به اتکای ثروت قابل توجه باشگاه، پیروز شده ضمن حفظ این بازیکن، رضا اسدی را هم در ترکیب اصلی کنار او قرار بدهد؛ 2بازیکنی که از سوی رضا شکاری پشتیبانی می شوند و در همین 2بازی ابتدای فصل در برابر تراکتور و ذوب آهن عالی عمل نموده اند. به این ترتیب به نظر می رسد ترکیب هجومی مدنظر مورایس همین باشد و در این میان یک گمشده بزرگ وجود دارد؛ کاوه رضایی.

رضایی ابتدای لیگ بیست وسوم به سپاهان پیوست تا شاید کابوس فصل گذشته را از یاد ببرد؛ اتفاقات عجیبی که به سرگردانی او بین 2باشگاه تراکتور و استقلال منجر شد و نهایتا خانه نشینی چندماهه این بازیکن را در پی داشت. البته که روزگار افول رضایی چه بسا از قبل آغاز شده بود؛ زمانی که این بازیکن بدون حتی یک گل زده به دوران حضورش در تیم لوون بلژیک خاتمه داد.

شاید حضور در تیم قدرتمند سپاهان با انبوه بازیکنان خلاق می توانست (و هنوز هم می تواند) برای رضایی فرصت خوبی باشد تا به دوران اوج برگردد اما حقیقت آن است که ترافیک شدید خط حمله سپاهان کار این مهاجم 31ساله را سخت نموده است.

کاوه در جریان بازی هفته اول در برابر تراکتور 25دقیقه بازی کرد و پیروز شد با خطایی که از صفا هادی گرفت موجبات اخراج این بازیکن را فراهم کند اما در بازی هفته دوم با ذوب آهن فقط 12دقیقه به او بازی رسید و اگر عناصر هجومی سپاهان همچنان با همین کیفیت به کارشان ادامه بدهند، شاید در ادامه فصل هم همین شرایط برای رضایی رقم بخورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک استقلالی نامدار؛ گمشده بزرگ در میان ستاره ها! ، مهره اضافی با خرید عجیب ستاره پرسپولیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استقلالی نامدار؛ گمشده بزرگ در میان ستاره ها! ، مهره اضافی با خرید عجیب ستاره پرسپولیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید