رونمایی از KMC A5 در مشهد، پروژه شکست خورده سیف خودرو این بار با کرمان موتور آمد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، کراس اوور KMC A5 یکی از خودرو های کرمان موتور است که در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شد. این محصول همان SWM G01، پروژه شکست خورده سیف خودروست که در بازار ایران عرضه شد.

رونمایی از KMC A5 در مشهد، پروژه شکست خورده سیف خودرو این بار با کرمان موتور آمد

به گزارش تجارت نیوز، در جریان نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد شرکت کرمان موتور در یک اتفاق غیرمنتظره، از کراس اوور KMC A5 خود رونمایی کرد. این خودرو همان محصول SWM G01 است که به وسیله سیف خودرو در سال های 1399 و 1400 به تعداد محدود روانه بازار ایران شد. اما کرمان موتور میخواهد A5 را به عنوان محصول تازه خود در سبد محصولات مونتاژی بگنجاند.

مشخصات فنی

کراس اوور KMC A5 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می نماید که قادر به فراوری قدرت تا حداکثر 155 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متری است. این پیشرانه، قدرت فراوریی را به یاری یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه (DCT) به چرخ های جلو منتقل می نماید.

طبق اعلام شرکت سازنده چینی، این کراس اوور با وزن 1550 کیلوگرمی، شتاب صفر تا 100 برابر با 12.5 ثانیه و مصرف ترکیبی برابر با 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

طراحی ظاهری

همان طور که اشاره شد، این کراس اوور همان SWM G01 است که چند سال گذشته وارد کشور شده بود؛ بنابراین طراحی ظاهری این خودرو، تا حدودی قدیمی بوده و به سال 2016 باز می گردد. اما می توان گفت که باوجود طراحی چند سال گذشته، خودروی KMC A5 از ظاهر زیبا و اسپرتی برخوردار است.

در نمای جلویی، گریل پلاستیکی به صورت دو تکه و لوزی شکل طراحی شده و چراغ ها از مقدار نسبتاً کوچکی برخوردارند. مه شکن ها نیز از قسمت پایینی سپر حذف شده و خطوط صاف کشیده شده در سرتاسر بدنه، ظاهر خودرو را بیش از پیش اسپرت می نماید.

در نمای جانبی، این خطوط ادامه داشته و رینگ های آلیاژی 18 اینچی که به رنگ مشکی پیانویی استفاده شده، هماهنگی مناسبی با بخش جلویی دارد.

نمای پشتی، استفاده از خطوط بدنه بیشتر از هر بخش دیگری بوده و دیفیوزر سپر که به رنگ مشکی پیانویی طراحی شده هماهنگی عالی با همه بخش ها دارد؛ بنابراین به طور کلی، ظاهر بیرونی خودرو در همه قسمت ها با یک دیگر هماهنگ است.

طراحی داخلی

بخش داخل کابین KMC A5 نیز همچون قسمت بیرونی، طراحی به روزتری نسبت به طراحی های سال 2016 دارد.

سه پنل دیجیتالی برای پشت آمپر، نمایشگر میانی و تنظیمات سیستم تهویه استفاده شده که نمایشگر میانی، مقدار 10 اینچی دارد. تعویض دنده های خودرو نیز به صورت چرخشی قابل انتخاب بوده و اهرم تعویض دنده نسخه قبلی حذف شده است.

آپشن ها و امکانات رفاهی

طبق اعلام کرمان موتور از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی KMC A5 می توان به کروزکنترل، کیسه هوای، کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سانروف پاناروما با پرده برقی، گرم کن و سردکن صندلی راننده، اتولایت و ورود و استارت بدون کلید اشاره نمود.

قیمت KMC A5

شرکت کرمان موتور به عنوان مونتاژکار KMC A5، فعلاً هیچ برنامه فروشی برای این خودرو ندارد و پس از فراوری نهایی خودرو، قیمت نهایی آن را اعلام خواهد نمود. اما این کراس اوور با نام SWM G01 در بازار چین به قیمت حدودی 17 هزار دلار خرید و فروش می گردد؛ بنابراین درصورت ورود به بازار داخل کشور، به احتمال قوی قیمتی بالاتر از یک میلیارد تومان خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "رونمایی از KMC A5 در مشهد، پروژه شکست خورده سیف خودرو این بار با کرمان موتور آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از KMC A5 در مشهد، پروژه شکست خورده سیف خودرو این بار با کرمان موتور آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید