رونمایی از نسل پنجم سانتافه ، محبوب ترین مدل هیوندا در بازار ایران!، عکس

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، هیوندای ماه گذشته از نسل پنجم سانتافه رونمایی کرد، اما هیچ مشخصاتی را منتشر نکرد.بعضی از این جزئیات با رونمایی کامل در کره در دسترس هستند.سانتافه 2024 در نیمه اول سال آینده در ایالات متحده به فروش می رسد و اولین نمایش رسمی خود را در آمریکای شمالی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال جاری انجام خواهد داد.

رونمایی از نسل پنجم سانتافه ، محبوب ترین مدل هیوندا در بازار ایران!، عکس

امیرمسعود عابدین: بیشترین عاملی که باعث ایجاد حواشی برای نسل نو سانتافه شد، مربوط به ظاهر عجیب و غریب آن بود.ما در مقالات مختلف، این طراحی را نقد و آنالیز کردیم:

سانتافه نو با دو گزینه پیشرانه در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. گزینه اول، پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر است که 277 اسب بخار قدرت و 421 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه هم این پیشرانه را همراهی می نماید. این مدل قادر است در 8.0 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

گزینه دوم یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ و هیبریدی است که 177 اسب بخار قدرت و 264 نیوتون متر گشتاور را ارائه می دهد و نیرو را به وسیله گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها می فرستد. برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، به 9.5 ثانیه زمان احتیاج دارید. مدل پلاگین هیبریدی که سیستم چهار چرخ محرک و قدرت ترکیبی 268 اسب بخار قدرت را ارائه می کرد، از خط فراوری حذف شد.

فضای پا در ردیف دوم 35 تا 1075 میلی متر در مدل تماما بنزینی تغییر می نماید. فضای پای ردیف دوم مدل هیبریدی از 20 میلی متر به 1055 میلی متر افزایش می یابد.سانتافه نو با 11 رنگ بیرونی برای پوشش بدنه جعبه ای شکل در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

در کابین خودرو، صفحه نمایش پانورامیک خمیده هیوندای واقع شده است. این مجموعه شامل نمایشگر کیلومترشمار 12.3 اینچی و سیستم اطلاعات-سرگرمی است. سرنشینان جلو و عقب می توانند به فضای ذخیره سازی دوطرفه نو هیوندای دسترسی داشته باشند. ویژگی های کابین شامل دو پد شارژر بی سیم، سیستم هشدار سرنشینان عقب و مجموعه ای از سیستم های کمکی رانندگی است.

هیوندای بعلاوه از کانسپت سانتافه XRT هم رونمایی کرد. در این مدل، تجهیزات زیادی برای ماجراجویی در فضای باز اضافه می گردد. سانتافه XRT به عنوان مدل مفهومی متناسب با احتیاجهای مختلف علاقه مندان به ماجراجویی در فضای باز توصیف می گردد.

یک قفسه روی سقف همراه با لاستیک زاپاس وجود دارد. یک محفظه کوچک و یک نردبان هم در عقب قرار دارند. SUV سفارشی شده نیز نسبت به خودروی استوک، تایرهای ناهموارتری دارد.هیوندای هنوز برچسب قیمت نسل نو سانتافه را اعلام نکرده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ گردشگر مدرن مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی از نسل پنجم سانتافه ، محبوب ترین مدل هیوندا در بازار ایران!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسل پنجم سانتافه ، محبوب ترین مدل هیوندا در بازار ایران!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید