رئال مادرید برای خرید فن دبیک بیش از 100 میلیون یورو می پردازد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، تیم فوتبال رئال مادرید برای خرید هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس پیشنهادی بالغ بر یکصد میلیون یورو در نظر گرفته است.

رئال مادرید برای خرید فن دبیک بیش از 100 میلیون یورو می پردازد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن و به نقل از نشریه میرر انگلیس، باشگاه رئال مادرید برای خرید دونی فن دبیک هافبک هلندی رئال مادرید که در تابستان امسال پیروز به خرید او نشد، در ماه ژانویه دوباره اقدام خواهد کرد و این بار برای او حاضر است همان رقمی را بپردازد که طرف هلندی می خواهد و آن 100 میلیون پوند (112 میلیون یورو) است. این در حالیست که فن دبیک در یکی از مصاحبه های اخیر خود تأکید کرده بود که می خواهد تا پایان فصل در آژاکس بماند.

فن دبیک تابستان سال گذشته در لیست بازیکنان مورد نظر منچستریونایتد هم بود و با وجود اینکه در آن زمان باشگاه آژاکس به فروش او در ازای 40 میلیون یورو هم رضایت داشت، شیاطین سرخ در نهایت از خرید او منصرف شدند. او امسال هم دومین گزینه زین الدین زیدان برای تقویت خط میانی رئال مادرید بعد از پل پوگبا بود که در نهایت شرایط انتقالش به پایتخت اسپانیا فراهم نشد. با این وجود با توجه به وضعیت نه چندان جالب توجه خط میانی رئال مادرید و فشاری که روی تونی کروس، لوکا مودریچ و فدریکو والورده وجود دارد، نام فن دبیک هنوز در لیست هافبک های مد نظر زیدان قرار گرفته است.

در همین حال نشریه سان انگلیس نوشته است که رئال نیم نگاهی هم به کریستین اریکسن دارد، هافبک دانمارکی که تنها تا پایان فصل با تاتنهام قرارداد دارد و به این ترتیب در ماه ژانویه می تواند با مشتریانش شخصاً وارد مذاکره شود. طبق ادعای سان رئال مادرید با توجه به مشکلاتی که در خط میانی اش دارد اریکسن را در ماه ژانویه خواهد خرید و تا پایان فصل برای جذب این بازیکن 27 ساله منتظر نخواهد ماند. به این ترتیب رئال مجبور خواهد بود به تاتنهام هم مبلغی بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئال مادرید برای خرید فن دبیک بیش از 100 میلیون یورو می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید برای خرید فن دبیک بیش از 100 میلیون یورو می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید