خواسته مدیرعامل پرسپولیس برای ارزشگذاری بیشتر روی برند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نشست پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز (شنبه) با حضور دکتر حسین قربان زاده، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در محل باشگاه برگزار گردید، گفت: تا پیش از این، دیده نشده بود که موضوع با این جدیت پیگیری گردد. به طور پیوسته در جلسات حضور داریم و در حال تبادل اطلاعات و اسناد مربوطه هستیم.

خواسته مدیرعامل پرسپولیس برای ارزشگذاری بیشتر روی برند

وی ادامه داد: از دهه 60 که مدیر تیم بسکتبال پرسپولیس بودم موضوع خصوصی سازی مطرح بوده است ولی فکر نمی کنم در تمام این سال ها به این اندازه جلسه تشکیل شده باشد که در این مدت شاهد بوده ایم. آقای دکتر سجادی هم مصرانه پیگیر این موضوع هستند و هر گاه احتیاج به جلسه ای بوده، بدون فوت وقت پذیرفتند که وقفه ای در کار پرسپولیس ایجاد نگردد. با این همیتی که وجود دارد بسیار امیدواریم این وعده به طرفداران که نشدنی تلقی می شد، اتفاق بیفتد و تقدیم آن ها گردد.

بعلاوه محمود خوردبین هم در جریان این نشست عنوان داشت: حدود 40 سال است که آقای درویش را به عنوان مدیری ورزشی و پرسپولیسی می شناسم. امروز هم برای گفتن تبریک و خیر مقدم به دوست قدیمی آمدم که به من لطف داشت. خرسند هستم که او به عنوان یک دوستدار پرسپولیس مدیرعامل شد و ان شاءالله که پیروز خواهند بود. با این رویه ای که در این جلسه هم می بینم امیدوارم بالاخره این کاری که همواره گفته شده است که نمی گردد و هر بار در آخرین لحظه منتفی می گردد بالاخره اتفاق بیفتد تا شاهد مشارکت طرفداران در این بخش نیز باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خواسته مدیرعامل پرسپولیس برای ارزشگذاری بیشتر روی برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواسته مدیرعامل پرسپولیس برای ارزشگذاری بیشتر روی برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید