تأکید لاوروف بر تأثیر اجلاس گروه 20 بر اصلاحات صندوق بین المللی پول ، گردش تجاری روسیه و چین به 200 میلیارد دلار می رسد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران گروه 20 تأکید کرد که این نشست اصلاحات صندوق بین المللی پول (IMF) و سازمان تجارت جهانی (WTO) را به سرعت پیش خواهد برد.

تأکید لاوروف بر تأثیر اجلاس گروه 20 بر اصلاحات صندوق بین المللی پول ، گردش تجاری روسیه و چین به 200 میلیارد دلار می رسد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف گفت: این اجلاس یک محرک بسیار جدی و یک انگیزه مثبت برای اصلاح صندوق بین المللی پول و سازمان تجارت جهانی است.

لاوروف بعلاوه بر اهمیت ارزیابی دقیق غرب از نتایج نشست گروه 20 با در نظر گرفتن منظره اقتصاد کشورهای در حال توسعه تاکید نمود.

این دیپلمات روس اضافه نمود: مهم ترین نکته در سرانجام این اجلاس، با توجه به تغییرات نسبتاً جدی و نقطه عطف در رویکردهای کشورهای در حال توسعه، این است که غرب از آنچه که ما در اینجا تصویب کردیم و از آنچه در اقدامات کشورهای در حال توسعه دیده است، نتیجه گیری درستی انجام بدهد.

وی اظهارکرد: روش های اعلام شده به وسیله طرف هندی به عنوان میزبان اجلاس سران گروه 20، شروع یک روند بسیار مهم است و حکایت از تغییر (رویکرد)... به سمت تعهداتی که هنوز باید انجام شوند، دارد.

لاوروف اضافه نمود: کشورهای در حال توسعه در این اجلاس در پیشبرد مطالبات منصفانه خود بسیار منسجم تر و پیگیرتر بودند.

وزیر خارجه روسیه در عین حال تاکید نمود که هیچکس هوادار اجرای این خواسته ها به شکلی که به ضرر غرب باشد، نیست.

وی گفت: ما از گروه 20 حمایت می کنیم. به هر حال، این ساختار نماینده ای است متشکل از کشورهایی که تقریباً 80 درصد اقتصاد جهانی را تشکیل می دهند و همه علاقه مند به همکاری هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تأکید لاوروف بر تأثیر اجلاس گروه 20 بر اصلاحات صندوق بین المللی پول ، گردش تجاری روسیه و چین به 200 میلیارد دلار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید لاوروف بر تأثیر اجلاس گروه 20 بر اصلاحات صندوق بین المللی پول ، گردش تجاری روسیه و چین به 200 میلیارد دلار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید