خبرنگاران بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، قم - خبرنگاران - استاندار قم خسارات شیوع کرونا به بخش گردشگری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بانک های عامل ملزم به پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان گردشگری در قم هستند.

خبرنگاران بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند

به گزارش روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست روز چهارشنبه در نشست با فعالان بخش گردشگری استان در استانداری قم، پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا را از جمله اولویت های در دستور کار دولت دانست و توضیح داد: جذب این بسته های حمایتی برای یاری به بخش گردشگری در دستور کار مسئولان استان است.

وی با بیان اینکه بخش خدمات یکی از محورهای اصلی مالی قم است، گفت: این بخش به دلیل فرسایشی شدن شیوع کرونا، آسیب جدی دیده است.

استاندار قم، فرایند کاهشی شیوع کرونا در قم به واسطه اعمال محدودیت ها را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: این محدودیت ها اگر چه موجب کاهش بحران کرونا در این استان شده ولی از طرفی آسیب جدی نیز به بخش گردشگری قم زده است.

سرمست با تاکید بر اینکه مدیریت استان همیشه پشتیبان و حامی بخش خصوصی است، گفت: پیگیر جبران بخشی از خسارات ناشی از کرونا از مدیران ملی هستیم.

وی تشکیل اتاق فکر توسعه گردشگری قم را ضروری دانست و بیان نمود: برای افزایش انسجام و جلوگیری از بخشی نگری در حوزه گردشگری، احتیاج به همدلی وهمراهی همه متولیان استان وجود دارد.

قم دارای 35 واحد هتل، 27 واحد هتل آپارتمان، 55 واحد مهمان پذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت 12 هزار تخت است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک های قم ملزم به پرداخت تسهیلات فعالان گردشگری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید