تولید 9 هزار بسته گلدوزی در کارگاه های خیریه گندم

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، برای اولین بار، کمپانی یونیکلو که ژاپنی و متعلق به فست ریتلینگ می باشد، پروژه گلدوزی خود را بر عهده کارگاه های ایرانی قرار داده است. این پروژه هرساله در کشورهای مهاجرپذیر و در جهت حمایت از نیازمندان صورت می گیرد و موسسه کنشگران توسعه پارس (گندم) با معرفی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ایران توانسته است برای اولین بار این پروژه را در ایران به اجرا درآورد.

تولید 9 هزار بسته گلدوزی در کارگاه های خیریه گندم

مدت اجرای این پروژه در هر کشور دوماه ماه بوده است اما به دلیل تاخیر شرکت ژاپنی در ارسال مواد اولیه، این زمان به یک ماه تقلیل یافت. تولید این گیفت ها در کارگاه های دو استان تهران (شهر ری) و یزد موسسه کنشگران توسعه پارس (گندم) آغاز شد و در مدت یک ماه 9000 گیفت مورد تایید این سازمان آماده و ارسال شد.

موسسه کنشگران توسعه پارس دارای سه کارگاه خیاطی جهت توان افزایی زنان سرپرست خانوار در سه شهر تهران، گرگان، یزد و یک کارگاه سوزن دوزی در استان سیستان و بلوچستان می باشد.

پروژه گلدوزی یونیکلو، پروژه ای مشترک با شرکت لادوری (Ladureé) است و طراحی این گیفت ها توسط این برند اجرا شده است. گیفت هایی که با زحمت و تلاش پناهندگان سراسر جهان تهیه می شود، جهت قدردانی به افرادی که در پروژه اهدای لباس های خود برای ارسال به آفریقا و افراد نیازمند شرکت می کنند، هدیه می شوند و هدف شرکت یونیکلو از این کار، قدردانی و جلب رضایت تمامی خیرین حاضر در این پروژه هاست.

لازم به ذکر است شرکت یونیکلو در سال 1949 در توکیوی ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک آغاز کرده است. این شرکت در 20 کشور از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان، فرانسه و ... فروشگاه دارد که در زمینه تولید البسه و تی شرت هایی که کارهای دست روی آن اپلیکه (وصل) می شود شهرت جهانی دارد. بخش دیگری از فعالیت های این شرکت دریافت لباسهای دست دوم و شستشوی آنها و ارسال به کشورهای نیازمند می باشد.

گیفت ها گلدوزی بر روی طرح چاپ شده ماکارون روی جنس نمد است و پاپیونی در بالای آن وصل می شود. تمامی این فرآیند با دست و بدون دخالت چرخ انجام می گیرد که ارزش بالایی به این هدیه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تولید 9 هزار بسته گلدوزی در کارگاه های خیریه گندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 9 هزار بسته گلدوزی در کارگاه های خیریه گندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید