تأخیر در ثبت سفارش و تأمین ارز، بازار کاغذ را با مشکل روبه رو می نماید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، حسن میرباقری، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به بعضی مسائل در تخصیص ارز برای واردات کاغذ، عنوان نمود: با وجود همکاری هایی که تا به امروز شاهد بودیم، هنوز در تخصیص، تمدید و تأمین ارز مسائلی داریم، الان مسائل فراوانی در بخش فروشندگان خارجی، تأمین کنندگان ارز و ثبت سفارش ها وجود دارد و این موضوع شرایط کار را سخت نموده است.

تأخیر در ثبت سفارش و تأمین ارز، بازار کاغذ را با مشکل روبه رو می نماید

وی اضافه نمود: به تازگی تمدید فرم های ثبت سفارش و تأیید آن موقع بَر شده است، این درحالی است که طی سال های مختلف با وزارت صمت در زمینه تأیید و تمدید فرم های ثبت سفارش همکاری خوبی داشتیم و داریم؛ سعی کردیم همیشه براساس اهداف دولت حرکت کنیم.

میرباقری با شرح درباره این مسئله، ادامه داد: وزارت صمت برای تمدید ثبت سفارش ها و تأیید قیمت کالاها باید تعجیل داشته باشد، زیرا تأخیرهایی که در حوزه ثبت سفارش، سپس تامین و تخصیص ارز می گردد، ورود کاغذ به بازار را با مشکل جدی روبه رو می نماید؛ علاوه براین موجب دلسردی تجار می گردد. امیدوارم اقداماتی انجام گردد که واردنماینده را برای فعالیت و سرمایه گذاری در یک بازار امن دلگرم کند.

وی با بیان اینکه تأمین به موقع کاغذ در کشور همیشه در برنامه های انجمن واردنمایندگان کاغذ و مقوا وجود دارد، گفت: در این مدت همکاران واردنماینده کوشش کردند با تکیه بر تجارب و سرمایه گذاری های به موقع و مناسب، کاغذ به کشور وارد نمایند و طی این مدت کاغذ ازجمله بازارهای با ثبات در کشور بوده است و همسو با قیمت جهانی کاغذ، سعی کردیم قیمت داخلی را معین کنیم و کاهش قیمت داشته باشیم.

رئیس انجمن واردنمایندگان کاغذ و مقوا شرایط عرضه کاغذ در بازار را با ثبات و پایدار ارزیابی کرد و گفت: روند قیمت گذاری ها در بازار کنترل شده است و اگر همکاری سراسری در بخش های مختلف بدنه دولت وجود داشته باشد، این آرامش ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تأخیر در ثبت سفارش و تأمین ارز، بازار کاغذ را با مشکل روبه رو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر در ثبت سفارش و تأمین ارز، بازار کاغذ را با مشکل روبه رو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید