بمب افکن مخوف تهدیدی جدی برای آمریکا!، عکس

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، بزرگترین تهدید برای ایالات متحده آمریکا تجهیزات نظامی رقبا نیست بلکه هزینه های کمرشکن بمب افکن پنهان کار B-21 است.

بمب افکن مخوف تهدیدی جدی برای آمریکا!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گردشگر مدرن ، این بمب افکن در مسیر تبدیل شدن به یکی از گران ترین خریدهای پنتاگون تا به امروز است، به طوری که بنابر اعلام های رسمی خرید این بمب افکن این سازمان را تحت فشار قرار می دهد.

بنابر اعلام Northrop Grumman، این شرکت در سه ماهه چهارم ضرر نموده است، زیرا هزینه 1.17 میلیارد دلاری برای B-21 پرداخت نموده است و بنابر گزارش رویترز سهام این شرکت واقع در فالز چرچ واقع در ویرجینیا که در سال 2023 حدود 15 درصد از ارزش خود را از دست داده بود، دوباره 6.2 درصد دیگر افت کرد.

شرکت هوافضا اکنون پیش بینی نموده است که فراوری این بمب افکن حتی با نرخ فراوری پایین نیز ضرر آفرین خواهد بود.

بر اساس گزارش دیفنس نیوز، B-21 با جدیدترین فناوری رادارگریز طراحی شده است و آن را قادر می سازد تا برای انجام ماموریت های ضربتی به عمق خاک دشمن نفوذ کند. B-21 قادر به حمل مهمات متعارف و هسته ای خواهد بود.

برنامه B-21 نسبتا پیروز و تا حد زیادی طبق برنامه اجرا شده است. این بمب افکن تقریباً 14 ماه پیش در اوایل دسامبر 2022 اولین پرواز خود را به صورت عمومی انجام داد. شش بمب افکن نمونه اولیه در مراحل مختلف فراوری هستند.

منبع: nationalinterest

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بمب افکن مخوف تهدیدی جدی برای آمریکا!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب افکن مخوف تهدیدی جدی برای آمریکا!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید