با هتل های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خیابان شیرازی یکی از معروف ترین خیابان های مشهد است که از یک طرف به میدان شهدا و از یک طرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می رسد. فاصله کم و دسترسی خوب به حرم مطهر رضوی باعث شده است بسیاری از کسانی که به قصد زیارت به مشهد سفر می نمایند، هتل های این خیابان را برای اقامتشان انتخاب نمایند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید با هتل های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید، با خبرنگاران تریپ همراه باشید:

با هتل های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید

هتل مدینه الرضا؛ هتلی 5 ستاره در خیابان شیرازی

اولین ویژگی هتل مدینه الرضا که بیشتری ها به آن اشاره می نمایند این است: هتل مدینه الرضا نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم است. این هتل در سال 92 افتتاح شده و با امکانات رفاهی کامل و خدمات خیلی خوبش توانسته به یکی از لوکس ترین هتل های مشهد تبدیل گردد. هتل مدینه الرضا در 12 طبقه ساخته شده و هتلی به نسبت مرتفع است که با رستوران گردانش توجه کسانی را که غذاخوردن در فضاهای متفاوت را دوست دارند جلب نموده است. مجموعه آبی،سالن بدنسازی و ماساژ از دیگر خدماتی است که این هتل برای مهمانانش فراهم نموده است.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل مدینه الرضا از وبلاگ گردشگر مدرن تریپ را ببینید.

مشاهده و رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل نگین پاسارگاد؛ یکی از شیکترین ها

هتل نگین پاسارگاد از هتل های 4 ستاره مشهد است که در 16 طبقه ساخته شده. این هتل یکی از شیک ترین هتل های مشهد است و به خاطر فاصله کمش با حرم و امکانات رفاهی مناسبش بین مسافران این شهر به هتلی محبوب تبدیل شده است. هتل نگین پاسارگاد با دو رستوران و یک کافی شاپ از مهمانانش پذیرایی می نماید. دسترسی خوب به بازارهای شهر یکی دیگر نکات مثبت این هتل است؛ بازار مرکزی مشهد که یکی از برترین مراکز خرید سوغات مشهد است در دوقدمی این هتل قرار گرفته است.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، خیابان شیرازی 4

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل نگین پاسارگاد از وبلاگ گردشگر مدرن تریپ را ببینید.

هتل تارا؛ یکی از باسابقه ترین ها

هتل تارا هم یکی از هتل های خیابان شیرازی مشهد است و هم یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) به شمار میرود. هتل تارا هتلی باسابقه است که در سال 74 افتتاح شده و با خدمات خوبش توانسته رضایت مسافران را جلب کند و به هتلی محبوب در مشهد تبدیل گردد. هتل تارا یکی از رستوران هایش را به سرو صبحانه اختصاص داده و در دو رستوران دیگرش با غذاهای ایرانی و بین المللی و فست فود از مهمانان پذیرایی می نماید. کافی شاپ، لمکده و تراس هم گزینه های خوبی برای وقت گذرانی در هتل هستند.

آدرس: مشهد،خیابان شیرازی ،حدفاصل میدان شهدا و چهار راه شهدا

هتل آپارتمان افرا؛ هتل آپارتمانی با قیمت مناسب

هتل آپارتمان افرا سال 90 افتتاح شده است. این هتل آپارتمان، سوییت ها و آپارتمان های بزرگ و دلبازی دارد که آشپزخانه هایشان به امکانات کامل مجهزند؛ به همین علت مسافرانی که اقامت در هتل آپارتمان افرا را انتخاب نموده اند می توانند خودشان آشپزی نمایند و هزینه های سفرشان را کاهش بدهند. این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانانش فراهم نموده است، مثل گشت درون شهری و برون شهری و از این نظر برای کسانی که میخواهند سفرشان مقرون به صرفه تمام گردد، مناسب است.

آدرس: مشهد، میدان شهدا، خیابان شیرازی20، پلاک 580

دیگر هتل های خیابان شیرازی مشهد:

. آدرس: خیابان شیرازی، نبش شیرازی سوم.

هتل توس مشهد. آدرس: خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک.

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل های مشهد از وبلاگ گردشگر مدرن تریپ را ببینید.

منبع: اسنپ تریپ

به "با هتل های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هتل های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید