اکبری: مجبورم به خاطر نداشتن شغل، با گردن آسیب دیده کشتی بگیرم

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نایب قهرمان سال 2013 کشتی آزاد دنیا گفت: احتمال پارگی نخاعم وجود دارد، اما چون شغل ندارم مجبورم کشتی بگیرم.

اکبری: مجبورم به خاطر نداشتن شغل، با گردن آسیب دیده کشتی بگیرم

عزت الله اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ گردشگر مدرن در مورد موضوع استخدامی اش که اخیرا رسانه ای شد، گفت: در این خصوص مدت هاست که نامه زده شده، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. ابتدا به اداره گاز استان در مورد بحث استخدام من نامه زده شد که اتفاقی نیفتاد. بعد به اداره کل ورزش و جوانان مازندران که حالا بعد از دو سال می گویند استخدام ندارند، در حالی که در همین مدت استخدامی داشتند اما برای قهرمان ملی جا ندارند. مسئولان استان گفته اند پیگیر هستند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و نمی دانم چه خواهد شد.

دارنده مدال نقره جهان در سال 2013 که همزمان با حضورش در یکی از مسابقات اترک در لیگ برتر، فرزندش به جهان آمد، با اشاره به آسیب دیدگی قدیمی گردنش گفت: سال 2013 در اردوی تیم ملی به شدت از ناحیه گردن آسیب دیدم. پزشک همان وقت گفت دیگر کشتی نگیرم تا بیشتر از این نخاعم آسیب نبیند. احتمال پارگی نخاع وجود دارد، اما مجبورم با این شرایط مدارا نموده و کشتی بگیرم. وقتی شغلی ندارم، کشتی باید شغلم باشد و چاره ای جز این ندارم که در لیگ حضور پیدا کنم و با همین شرایط کشتی بگیرم.

اکبری در مورد حضورش در تیم اترک و اینکه آیا قراردادش را دریافت نموده است، گفت: دو کشتی برای این تیم در 87 و 92 کیلوگرم گرفتم و هر دو را هم بردم. پول ما را با کم کردن قرارداد دادند اما بعد در حالی که برای حضور در مسابقات باشگاه های جهان آماده می شدیم، تمرین تعطیل شد و گفتند می خواهند با تیمی بومی در مسابقات شرکت نمایند. ما را خط زدند و نفرات جدید به خدمت گرفتند، ما این تیم را به زحمت بالا آوردیم و سهمیه مسابقات باشگاه های جهان را گرفت، بعد به راحتی کنارمان گذاشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبری: مجبورم به خاطر نداشتن شغل، با گردن آسیب دیده کشتی بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: مجبورم به خاطر نداشتن شغل، با گردن آسیب دیده کشتی بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید