اسمارت سرویس نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، تعمیر گوشی سامسونگ یکی از خدماتی است که در اسمارت سرویس نمایندگی سامسونگ در غرب تهران انجام می گردد.

اسمارت سرویس نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران

برطرف خرابی باتری، تعمیر شکستگی صفحه نمایش، برطرف خرابی کار نکردن تاچ و ال سی دی، تعویض برد گوشی سامسونگ و تعمیر گوشی آب خورده از مهم ترین تعمیراتی است که در این مرکز انجام می گیرد. برای استعلام هزینه تعمیر گوشی و مدت زمان تعمیر گوشی سامسونگ می توانید با شماره 66575258 و 66938905 تماس حاصل فرمایید.

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران

تعمیر گوشی سامسونگ، یکی از خدماتی است که در نمایندگی اسمارت سرویس انجام می گردد. سامسونگ یکی از محبوب ترین برند های فراوری کننده گوشی در بازار موبایل است. با وجود استقامت خوب گوشی های سامسونگ اما این گوشی ها هم مثل تمام گوشی های موبایل ممکن است به دلایل مختلفی دچار ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری شوند. خرابی باتری ، شکستگی لنز دوربین، قطع و وصل شدن صدا بلندگو یا میکروفون، ترک خوردن یا شکستگی تاچ و ال سی دی از جمله مهمترین خرابی های گوشی Samsung است. در این مقاله به آنالیز رایج ترین مسائل گوشی سامسونگ و راه چاره تعمیرات گوشی می پردازیم:

1- خرابی دکمه های گوشی سامسونگ

در اثر استفاده طولانی مدت از گوشی سامسونگ ممکن است دکمه پاور، ولوم و همین طور دکمه هوم گوشی شمادچار آسیب و خرابی گردد. از کار افتادن هر کدام از این دکمه ها عملکرد گوشی را مختل می نماید. در اثر خرابی دکمه پاور نمی توانید گوشی موبایل خود را خاموش یا روشن کنید. برای برطرف این مشکل می توانید گوشی خود را به شارژر یا کامپیوتر متصل نموده و آن را روشن بکنید. اما این راه چارهی موقتی است و برای برطرف دائم مشکل باید گوشی موبایل خود را برای تعمیر به یک تعمیرکار حرفه ای گوشی بسپارید.

2- مشکل باتری گوشی سامسونگ

در اثر استفاده طولانی مدت خواه یا ناخواه باتری گوشی دچار آسیب می گردد. این آسیب گاهی جزئی بوده و تنها باعث خالی شدن های مکرر شارژ گوشی می گردد، گاهی نیز آسیب وارد شده به باتری گوشی سامسونگ به قدری بالاست که باتری گوشی باد نموده و هر لحظه احتمال ترکیدن باتری و آتش سوزی وجود دارد. باتری گوشی سامسونگ ممکن است به سرعت تخلیه گردد، به درستی شارژ نگردد یا بیش از حد گرم گردد در این مواقع می توانید راه چاره های زیر را امتحان کنید:

  • سیستم عامل یا آندورید گوشی را به روز رسانی کنید.
  • نرم افزارهای بدون استفاده را ببندید
  • از شارژر و کابل اصلی بهره ببرید

در نهایت اگر تمام این موارد را تست کردید و باتری شما همچنان مشکل داشت باتری گوشی را تعویض کنید. به طور کلی امکان تعمیر باتری گوشی سامسونگ وجود ندارد و همیشه در صورت خرابی باتری تنها راه چاره تعویض باتری گوشی است. علاوه بر این با تغییر تنظیمات گوشی مثل فعال کردن حالت صرفه جویی در باتری، کاهش نور پس زمینه صفحه نمایش و... می توانید به افزایش عمر باتری یاری کنید.

3- مشکل تاچ و ال سی دی

یکی از مهم ترین بخش های گوشی های سامسونگ تاچ و ال سی دی گوشی است. عملکرد ضعیف تاچ یا ال سی دی گوشی در اثر آب خوردگی یا ضربه، یا حتی شکستگی LCD به خصوص در گوشی های نو و اسمارت سامسونگ موجب می گردد که شما امکان استفاده از گوشی خود را نداشته باشید. خط و خش روی تاچ و ال سی دی، تیرگی صفحه نمایش، شکستگی گلس شایع ترین مسائلی است که برای صفحه نمایش یا ال سی دی ایجاد می گردد.

در گوشی های قدیمی سامسونگ تاچ و ال سی دی و گلس سه اجزای مختلف بودند که در صورت خرابی هر کدام از این اجزا امکان تعمیر آن جزء به تنهایی وجود داشت اما در گوشی های نو تاچ و ال سی دی باهم ادغام شده و تبدیل به یک لایه شده اند و در صورتی که یکی از این دو اجزا یعنی یا تاچ (صفحه لمسی گوشی سامسونگ) یا ال سی دی آسیب ببیند شما ناچار به تعویض هر دو قطعه هستید.

برطرف خرابی تاچ و ال سی دی یا شکستگی گلس گوشی سامسونگ به علت حساسیت بالای این کار و همین طور قیمت نسبتا بالا گوشی های Samsung، یکی از تعمیراتی است که حتما باید به وسیله تعمیرکار حرفه ای و در نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ انجام گردد.

تعویض تاچ و ال سی دی در محل یا تعمیر صفحه نمایش در خانه همگی شعارهای تبلیغاتی است که تنها برای جذب مخاطب بیشتر استفاده می شوند.

چرا که برای تعویض تاچ و ال سی دی به صورت حرفه ای احتیاج به تجهیزات تعمیرات گوشی مثل سپراتور و... است که این تجهیزات تنها در مراکز مجاز تعمیر گوشی موبایل موجود است.

پیشنهاد های اسمارت سرویس برای پیشگری از آسیب به صفحه نمایش گوشی سامسونگ:

  • استفاده از محافظ صفحه نمایش یا گلس شیشه ای: برای جلوگیری از خط و خش و آسیب به صفحه نمایش، می توانید از محافظ ال سی دی بهره ببرید.
  • استفاده از قاب محافظ پشتی سیلیکونی: استفاده از قاب برای گوشی یاری می نماید گوشی شما در برابر ضربه آسیب کمتری ببیند استفاده از قاب های غیر لیز و سیلیکونی که کمی چسبندگی به پوست دست دارند یاری می نماید احتمال افتادن گوشی پایین تر بیاید.
  • قرار ندادن گوشی موبایل در جیب: قرار دادن گوشی در جیب شلوار جین یا شلوار های تنگ که منجر به وارد آمدن فشار به گوشی می گردد ممکن است باعث ایجاد پیکسل سوخته و سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش گردد. در نتیجه برای پیشگری از آسیب به صفحه نمایش گوشی سامسونگ خود بهتر است گوشی خود را در جیب شلوار قرار ندهید.

4- خطاهای نرم افزاری

خطاهای نرم افزاری مثل کند شدن سیستم، اجرای ناموفق برنامه ها، باز شدن ناگهانی برنامه ها و... از جمله مسائل رایج در گوشی ها هستند. فلش کردن گوشی سامسونگ یکی از راه چاره های برطرف خطاهای نرم افزاری است.

5- قطع و وصل شدن شبکۀ Wifi

خاموش و روشن کردن وای فای به برطرف این مشکل یاری می نماید.

6- مسائل دوربین جلو و پشت

گوشی های سامسونگ به دوربین های با کیفیت خود معروف هستند با این حال در اثر ضربه خوردگی یا آب خوردگی ممکن است دوربین این گوشی ها هم آسیب بینید.

قیمت تعمیر گوشی سامسونگ

قیمت تعمیر گوشی سامسونگ، بسته به خرابی دستگاه، تعداد و قیمت قطعات تعویضی، مدل گوشی سامسونگ فرق دارد. برترین راه برای دریافت قیمت دقیق تعمیر گوشی سامسونگ مراجعه به نمایندگی اسمارت سرویس واقع در غرب تهران است اما با این حال قیمت حدودی تعمیرات گوشی در سال 1402 در جدول زیر نمایش داده شده است.

این قیمت ها همگی بر اساس نرخ اتحادیه بوده و هزینه نهایی اعلام شده، نرخ انجام خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ است و قیمت قطعات در جدول لحاظ نشده است.

بهتر است قبل از تصمیم گیری برای تعمیر گوشی سامسونگ خود، هزینه های تعمیر گوشی سامسونگ را با دقت آنالیز کنید.

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

آدرس شعبه مرکزی اسمارت سرویس :

تهران، میدان توحید، ابتدا خیابان امیرلو (گلبار)، مجتمع توحید، پلاک 42، واحد 3

شماره تماس نمایندگی تعمیرات گوشی:

021-66575258

021-66938905

شماره موبایل برای هماهنگی :

09126394005

09122270344

جمع بندی

در این مقاله به بعضی از مسائل رایجی که ممکن است کاربران گوشی های سامسونگ با آن ها روبرو شوند و نحوه تعمیر آن ها پرداخته ایم. به طور کلی خرابی تلفن همراه مثل هر وسیله الکترونیکی دیگری، جزئی جدا نشدنی از کار کردن با گوشی است که با توجه به حساسیت و اهمیت گوشی در زندگی روزمره، توصیه می کنیم برای برطرف خرابی گوشی حتما به نمایندگی مجاز تعمیر گوشی موبایل Samsung مراجعه کنید.

در مرکز اسمارت سرویس علاوه بر وجود متخصصین تعمیر گوشی، ابزارهای لازم برای تشخیص و برطرف تمام مسائل گوشی موبایل سامسونگ موجود است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اسمارت سرویس نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسمارت سرویس نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید