اختصاص کد دوره ضمن خدمت به اعضای باشگاه معلمان فیلم ساز

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، تهران (پانا) - برای معلمان فیلم سازی که سال گذشته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافته بودند، کد ضمن خدمت تخصصی صادر شده و گواهی های خود را دریافت خواهند کرد.

اختصاص کد دوره ضمن خدمت به اعضای باشگاه معلمان فیلم ساز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با گروه برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و هم مساعدت مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت متبوع، برای دومین بار به معلمان فیلم سازی که آثارشان در جشنواره بین المللی فیلم رشد پذیرفته و به بخش مسابقه راه یافته بود 120 ساعت ضمن خدمت تخصصی در حیطه فیلم سازی تعلق گرفته است.

براساس گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم های رشد، در پائیز 1399 همزمان با برگزاری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و تشکیل باشگاه معلمان فیلم ساز، 166 معلم و دانشجومعلم فیلم ساز در جشنواره بین المللی فیلم رشد شرکت کرده بودند که از این تعداد 28 معلم فیلم ساز به بخش مسابقه راه یافته بودند. پس از مکاتبات به عمل آمده با مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری و آنالیز آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم رشد، در نهایت به غیر از چند نفر که بازنشسته بوده اند، برای سایر افراد گواهی ضمن خدمت تخصصی صادر شده است.

با استقبال معلمان فیلم ساز از تشکیل باشگاه معلمان فیلم ساز، در نیمه اول سال 1400 و با همکاری اساتید مطرح دانشگاهی، 6 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف به صورت برخط برای اعضای باشگاه برگزار شده تا ضمن توسعه فعالیت های این باشگاه، خدمات بیشتری را به فرهنگیان فیلم ساز ارائه دهد.

پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد همانند سال های گذشته پذیرای آثار این افراد در بخش های مستند، داستانی و پویانمایی خواهد بود و در طول برگزاری این دوره از جشنواره، جلسات نقد و آنالیز و نمایش آثار برتر جشنواره را برای شرکت نمایندگان برگزار می گردد.

دبیرخانه این جشنواره مصمم است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم رشد، زمینه های حضور حداکثری و نقش آفرینی فرهنگیان فیلم ساز را در این جشنواره کهن و فرا مرزی فراهم آورد.

لازم به ذکر است بنابر اعلام دبیرخانه باشگاه معلمان فیلم ساز، معلمان و دانشجومعلمان سراسر کشور که در رشته های مختلف فیلم سازی از جمله کارگردانی، تدوین، فیلم نامه نویسی و ... تجربه، تخصص و یا تحصیلات دانشگاهی دارند، جهت عضویت در باشگاه می توانند به نشانی الکترونیکی http://filmclub.roshd.ir/ مراجعه و ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اختصاص کد دوره ضمن خدمت به اعضای باشگاه معلمان فیلم ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص کد دوره ضمن خدمت به اعضای باشگاه معلمان فیلم ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید