6 نکته اصلی برای ازدواج که دختران باید بدانند!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، آن چیزی که یک دختر قبل از ازدواج بهتر است بداند چیست؟

6 نکته اصلی برای ازدواج که دختران باید بدانند!

هر انسانی به ارتباطات میان فردی احتیاج دارد که یکی از این ارتباطات، ارتباط عاشقانه میان فردی است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات مهم قبل از ازدواج برای دختران می پردازیم.

نکات مهم قبل از ازدواج برای دختران

در ادامه برای بانوان توصیه هایی وجود دارد که توجه به آن ها قبل از ازدواج و شکل گیری رابطه ای عمیق، بهتر از عدم توجه به آن ها است.

صحبت غیرمستقیم مردان درمورد احساسات و دوست داشتن

آقایان ترجیح می دهند که احساسات خود را به طور غیر مستقیم از خود نشان دهند. بنابراین گاهی باید در نظر گرفت که زبان آقایان بیشتر از آنکه کلامی باشد، غیرکلامی است و بانوان بهتر است اغلب خود از آقایان بخواهند درباره برنامه خود، اهداف خود، امیال خود صحبت نمایند و البته نشانه های غیر کلامی آن ها را نظیر حالات چهره، چشم ها و دست ها نیز در نظر بگیرند. آقایان در بیشتر موارد ترجیح می دهند که احساسات و علایق خود نسبت به شریک عاطفی را به وسیله انجام کارها و فعالیت های مختلف، بیان می نمایند.

مخاطب خوب بودن از نکات مهم قبل از ازدواج برای دختران

بیشتر بانوان زمانی که به حرف های دیگران گوش می دهند، با حرکات اشاره، بدن و گفتن کلماتی معمول، به دیگران نشان می دهند که به حرف های آن ها نه تنها گوش می دهند، بلکه آن ها را واکاوی نیز می نمایند. این اشارات بخشی از نظر و درک بانوان را به فردی که در حال صحبت با آن ها هستند، منتقل می نماید اما این موضوع بسیار کمتر درباره آقایان صدق می نماید. آقایان اغلب از نظر کلامی سکوت می نمایند و این نشانه عدم توجه آن ها به مسئله مورد بحث نیست؛ بلکه آقایان ترجیح می دهند ساکت باشد و بیشتر در خصوص مسئله مورد بحث فکر نمایند تا راهکارهای عملی مناسب حل مسئله را زودتر بیابند.

علاقه مردان به رابطه با ثبات

متاسفانه به دلایل گوناگونی بانوان با این پیش فرض در برابر آقایان قرار می گیرند که آن ها زندگی را جدی نمی گیرند و در نتیجه در پی یک رابطه سالم و با ثبات نیستند. در مقابل اغلب آقایان نیز مانند بانوان زمانی که عاشق می شوند فقط یک راه و یک نفر را می شناسند و آن نیز معشوق است. ولی آقایان در اغلب موارد از بیان صریح و مستقیم درخواست یا نظر خود ترس دارند. نتایج علمی نشان می دهد که آقایان نیز به ازدواج جدی می نگرند اما ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خود را بیان نمایند چراکه از عدم قطعیت و نه شنیدن واهمه دارند.

احتیاج مردان به تنهایی از نکات مهم قبل از ازدواج برای دختران

آقایان نیز مانند بانوان زمانی را برای خود احتیاج داند تا در خود فرو بروند و به خودشناسی بیشتری برسند. البته آقایان نیز در کنار بانوان در روابط مشترک خود حضور دارند ولی آن ها نیز می خواهند زمانی مخصوص خود را داشته باشند. گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد تا به تنهایی اوقات خود را بگذرانند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این دو نفر هرگز زوج خوبی برای هم نیستند! سر بزنید.

واکنش دادن سریع مردان و دانستن اهمیت قدردانی

بانوان دیرتر از آقایان نسبت به موضوعات واکنش نشان می دهند، بانوان زمان بیشتری را برای ارزیابی مسائل صرف می نمایند تا واکنش بهتری را از خود نشان دهند. اما آقایان اغلب در برابر مسائل واکنشی سریع تر و البته اغلب نسنجیده از خود نشان داده که نتایج نامناسبی را نیز به همراه خود می آورد.

قدردانی از انسان ها یک ویژگی مثبت در تمام روابط میان فردی است. در واقع هم بانوان و هم آقایان مفهوم و ارزش قدردانی را در می یابند و از آن لذت بسیار زیادی می برند. در نتیجه نیز کیفیت رابطه بین آن ها نیز به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

لذت بردن از شادی همسر از نکات مهم قبل از ازدواج برای دختران

شادمانی بانوان برای مردان بسیار حائز اهمیت است. آقایان تا زمانی که بانوان به طور آشکار، درمورد احساسات خود صحبت ننمایند از آن آگاه نمی شوند. بهتر است بانوان عزیز بدون نگرانی ولی با لحنی مناسب، خواسته های خود را بیان نمایند. به هیچ عنوان نباید تعارف در روابط زوجین ریشه دار گردد. این موضوع باعث عدم شفافیت و حتی گاهی دروغ نیز می گردد که در نتیجه زوجین دچار مسائل زناشویی بیشتری می گردند. زمانی که بانوان شادمان باشند این احساس را به آقایان نیز منتقل می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 3 دلیل اصلی طلاق و جدایی زوجین را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "6 نکته اصلی برای ازدواج که دختران باید بدانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته اصلی برای ازدواج که دختران باید بدانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید