کفش های هوشمند جایگزین نقشه در سفر می گردد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، کفش هوشمند محصول جدیدی است که شرکت هواپیماییایر جت به تازگی از آن رونمایی نموده است. با استفاده از این کفش ها می توانید بدون احتیاج به نقشه، جهت خود را به راحتی پیدا کنید. برای اطلاع از جزییات خبر با خبرنگاران همراه باشید.

کفش های هوشمند جایگزین نقشه در سفر می گردد

گاهی اوقات برترین روش برای گشت و گذار در یک شهر تازه این است که به هر جایی بروید که پاهایتان شما را می برد. اما اگر پاهای شما کمی از کفش هوشمند یاری بگیرد، می تواند شما را به مقصد خود راهنمایی کند.

شرکت هواپیمایی اروپایی ایزی جت از نمونه اولیه کفش هوشمند به نام Sneakairs رونمایی کرد. در ساخت این کفش ها از فناوری درون ساخته استفاده شده است که می تواند به مشتریان یاری کند تا در شهرهای تازه بدون اینکه گم شوند به راحتی گشت و گذار نمایند. این کفش های هوشمند به وسیله بلوتوث به برنامه گوشی هوشمند متصل است که با استفاده از GPS و با لرزش گوشی جهت درست را به کسی که کفش ها را پوشیده، نشان می دهد.

این شرکت می گوید کسانی که این کفش ها را می پوشند می توانند به وسیله GPS نزدیک ترین چهارراه را پیدا نموده و بدانند که کدام جهت آن ها را به مقصدشان می رساند. این کفش با ایجاد لرزش در تلفن همراه هوشمند به فرد این امکان را می دهد که بداند از کدام جهت باید بپیچد. این کفش یک ردیاب تغییر جهت اشتباه یا بازشماری جهت نیز دارد که به مسافر یاری می نماید که اگر گم شد یا خواست به راه خود برود، به جهت قبلی برگردد.

طبق اظهارات ایزی جت کفش هوشمند می تواند به توریست یاری کند تا بدون احتیاج به نگاه کردن به نقشه یا گوشی منظره ها را ببیند.

از نمونه اولیه این کفش در پروژه خیابانی بارسلونا در اسپانیا رونمایی شد و مردم با استفاده از کفش های هوشمند و بدون احتیاج به نقشه از مکان های تماشای مانند کاسالاپدررای گادی تماشا کردند. مدیر بازاریابی ایزی جت، پیتر دافی، اظهار داشت این شرکت در پی فراوری انبوه کفش های هوشمند است:

کفش هوشمند راه چاره کاربردی برای مسافرانی است که می خواهند بدون احتیاج به نقشه و با آرامش از یک شهر تازه تماشا نمایند و از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرند.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "کفش های هوشمند جایگزین نقشه در سفر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش های هوشمند جایگزین نقشه در سفر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید