پیروزی شهرداری ارومیه برابر سپاهان در اصفهان

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر، برابر سپاهان اصفهان به پیروزی رسید.

پیروزی شهرداری ارومیه برابر سپاهان در اصفهان

دیدارهای معوقه هفتم لیگ برتر والیبال عصر امروز(چهارشنبه) 2بهمن در حالی با برگزاری 3 دیدار در شهرهای ارومیه، اراک و آمل به خاتمه رسید که شهرداری ارومیه پیروز شد در یک بازی حساس برابر میزبانش سپاهان اصفهان به پیروزی برسد.

در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم شهرداری ارومیه که برای دومین دیدار متوالی پیمان اکبری را بر روی نیمکت خود می بیند، در حالی که مهمان تیم قدرتمند سپاهان اصفهان بود، پیروز شد با نتیجه 3 بر یک برابر شاگردان رحمان محمدی راد به فزونی برسد تا با کسب ششمین بردش، 19 امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند.

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، ست های این بازی با امتیازهای 19-25، 25-21، 21-25 و 19-25 به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید تا این تیم با هدایت اکبری، برای سایر رقبای بالانشین جدول خط و نشان بکشد.

2 دیدار معوقه هفتم نیز در حال برگزاری است که شهروند اراک با نتیجه 2 بر یک از مهمانش راهیاب ملل مریوان عقب است و دیدار تیم های کاله مازندران و فولاد سیرجان با حساب 2 بر صفر به سود کاله در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی شهرداری ارومیه برابر سپاهان در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شهرداری ارومیه برابر سپاهان در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید