واکسن ها همچنان فاصله فقیر و غنی را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید همچنان کشورهای فقیر سهم بسیار کمتری از دریافت واکسن های کرونا دارند و به همین دلیل جان میلیون ها انسان در این کشورها در خطر است.

واکسن ها همچنان فاصله فقیر و غنی را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از آبزرور ، رئیس سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که کشورهای ثروتمند برای جلوگیری از توسعه نوع دلتاویروس باید با سرعت بیشتری واکسن های کرونا را به کشورهای کم درآمد بدهند در غیراینصورت جان میلیون ها نفر دیگر به مخاطره می افتد.

تدروس ادهانوم تاکید کرده که واکسن های ویروس کرونا همچنان فاصله فقیر و غنی را در جهان نشان می دهند.

هم اکنون تایید شده است که ویروس جهش یافته دلتا در 98 کشور جهان شناسایی شده است.

خطرات ناشی از شیوع ویروس دلتا به قدری زیاد است که سارا گیلبرت ، استاد آکسفورد که رهبر تیم ساخت واکسن آکسفورد / آسترا زنکا خواستار واکسیناسیون بچه ها در انگلیس شد.

رئیس سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: رهبران جهان باید اطمینان حاصل کنند که حداقل 10 درصد از مردم در همه کشورها باید تا سرانجام ماه سپتامبر واکسینه شوند.

رئیس سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد: نوع دلتا خطرناک است و همچنان در حال تکامل و جهش است که به ارزیابی مداوم و تنظیم دقیق پاسخ بهداشت عمومی نیاز دارد. دلتا حداقل در 98 کشور کشف شده است و به سرعت در کشورهایی با پوشش واکسیناسیون کم و زیاد در حال شیوع است.

منبع: جام جم آنلاین

به "واکسن ها همچنان فاصله فقیر و غنی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن ها همچنان فاصله فقیر و غنی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید