مسائل مالی کشور غیرقابل حل نیست

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان گفت: بازخورد تحریم ها نشان داده که نقاط ضعف متعددی در بدنه مالی کشور داریم که باید با تدبیر، برطرف شوند.

مسائل مالی کشور غیرقابل حل نیست

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سید حسن قاضی عسگر شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته اصفهان، اظهار کرد: با وضعیتی که در صنعت موجود است مدیران استان به دنبال این هستند فعالیت اقتصادی را برای تولیدنمایندگان و صنعتگران تسهیل نمایند و چالش ها را از سر راه بردارند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم گردش اقتصادی خود را با ایتالیا گسترش دهیم و به وسیله دیپلماسی و ارتباطات بین المللی، برای بسیاری از مسائل چاره اندیشی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان توضیح داد: اکنون در شرایطی هستیم که باید بعضی از ساختارهای اقتصادی را تصحیح کنیم و شایسته نظام اقتصادی نیست که از مردم هزینه گردد و باید با کوتاه کردن بعضی اقدامات با استفاده از فناوری اطلاعات به شناسایی چالش ها بپردازیم و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی صنعت گردشگری، نساجی و طلا و جواهرات را سه اولویت مهم اقتصادی استان دانست و تاکید نمود: با ایجاد شهرک ها به خصوص در صنعت نساجی و طلا درصدد هستیم اقتصاد استان را به صندلی قابل توجهی برسانیم.

قاضی عسگر اعلام نمود: تشکل های اقتصادی می توانند دست به دست هم دهند تا با هم اندیشی مسائل حل شدنی صنعت را برطرف نمایند، بازخورد تحریم ها نشان داده که نقاط ضعف متعددی در بدنه اقتصادی کشور داریم که باید با تدبیر، برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائل مالی کشور غیرقابل حل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مالی کشور غیرقابل حل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید