عملکرد برتر استان یزد در حوزه ICT

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان یزد با میانگین 1.3 روز پاسخگویی به شکایات در حوزه ICT برترین عملکرد را داشته است.

عملکرد برتر استان یزد در حوزه ICT

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به این که در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و فصل پیشین زمان رسیدگی به شکایات به وسیله اپراتور ها کاهش داشته گفت: زمان رسیدگی به شکایات نسبت به SLA و میانگین کشوری بسیار خوب است و در فصل تابستان میانگین رسیدگی به شکایات 1.3 روزکاری بوده در حالی که مهلت استاندارد معین شده برای پاسخگویی به شکایات (SLA) 10 روز است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به این که سامانه 195 برای دریافت شکایت شهروندان در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس می باشد، هدف از راه اندازی این سامانه را افزایش نقش نظارتی کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های تلفن ثابت و همراه، اینترنت، خدمات پستی، خدمات ارزش اضافه نموده، دفاتر پیشخوان و تشعشعات بیان کرد.

پاکدل، با بیان این که در سه ماهه دوم امسال 746 مورد شکایت در حوزه های مختلف ICT ثبت شده است، اضافه نمود: میانگین زمان رسیدگی اپراتور ها به شکایات دریافتی روند کاهشی داشته و به 1.3 روز کاری رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: در تابستان امسال 89 درصد شکایات در حوزه سرویس های اینترنت ثابت و سیار و خدمات تلفن همراه و اکثراً مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات بوده است که با برگزاری جلسات فنی منظم و توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کار ها (FTTX) کوشش خواهد شد ضمن افزایش کیفیت اینترنت، شرایط خدمات و پشتیبانی در این حوزه بهبود یابد.

او توضیح داد: علیرغم افزایش محسوس حجم شکایات وارده در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و فصل پیشین، زمان رسیدگی به شکایات به وسیله اپراتور ها کاهش داشته و نسبت به SLA و میانگین کشوری بسیار بهتر است؛ به طوریکه در فصل تابستان میانگین رسیدگی به شکاریات 1.3 روزکاری بوده در حالی که مهلت استاندارد معین شده برای پاسخگویی به شکایات (SLA) 10 روز است.

کاربران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایت از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل سرویس های ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه با مراجعه به سامانه https://195.cra.ir و تلفن گویای 195 شکایت های خود را ثبت نمایند.

وبلاگ گردشگر مدرن یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عملکرد برتر استان یزد در حوزه ICT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد برتر استان یزد در حوزه ICT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید