شخصیت های سال نشریه تایم معرفی شدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نشریه معتبر تایم به رسم هر سال، ایلان ماسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت های فناوری تسلا و اسپیس ایکس را به عنوان شخصیت برتر منتخب خود در سال 2021 معرفی کرد.

شخصیت های سال نشریه تایم معرفی شدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن و به نقل از تایم، افراد زیادی هستند که گفته می گردد بزرگتر از زندگی هستند اما فقط عده کمی شایسته این عنوان هستند. واقعا چه تعداد از ما از زمان خود جلوتر هستیم؟

تا همین چند سال قبل همه به ایلان ماسک به عنوان یک متقلب در آستانه ورشکستگی نگاه و او را مسخره می کردند. اما حالا این فرد خجالتی اهل آفریقای جنوبی که از قضا سندروم آسپرگر هم دارد و کودکی وحشتناکی را سپری نموده و بر یک تراژدی شخصی غلبه نموده است، به دولت ها و صنایع خط مشی می دهد.

ماسک می گوید: هدف من اینست که حیات بشر را در دیگر سیارات ممکن و کاری کنم که پای تمدن بشری به فضا باز گردد. نه به خاطر اینکه این کار سودآور است بلکه به این علت که این کار دست کم برای خودم هیجان انگیز است.

وی بعلاوه هدف بعدی بزرگ خود را ساخت یک شهر خودکفا در مریخ و بردن حیوانات و موجودات زمینی به این سیاره ترسیم نموده است.

قهرمانان سال 2021

نشریه تایم بعلاوه در بخشی دیگری از انتخاب های خود دانشمندان توسعه دهنده واکسن کووید-19 را به عنوان قهرمانان سال معرفی نموده است. این افراد به علت کار و دانشی که برای تحقیق و توسعه واکسن کرونا به کار بسته اند، شایسته این عنوان از سوی نشریه تایم شناخته شده اند.

کیزمکیا کوربت، بارنی گراهام، کاتلین کاریتو و درو ویسمن چهار دانشمندی هستند که تایم آنها را قهرمانان سال نامیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شخصیت های سال نشریه تایم معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت های سال نشریه تایم معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید