سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می آورد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، صدا و سیما اپلیکیشنی را برای دستگاه های iOS و اندروید منتشر نموده است که کاربران به وسیله آن می توانند به صورت آنلاین تلویزیون دیدن نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از سفر اپ به معرفی این برنامه بپردازیم.

سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می آورد

تلویزیون تبدیل به یکی از اعضای خانواده ما ایرانی ها شده است و تقریبا در اغلب اوقات فراغتمان و مخصوصا شب ها، در حال تماشای تلویزیون هستیم. دنبال کردن سریال های تلویزیونی که تعدادشان هم کم نیست گاهی حتی سفر کردن را نیز سخت می نماید. زیرا ترسی وجود دارد که شاید در طول سفر نتوانیم سریال مورد علاقه مان را دنبال کنیم. اما با نگاهی دقیق تر متوجه می شویم که در اشتباهیم. زیرا در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و در اغلب موارد اتصال نسبتا مناسبی به اینترنت داریم. پس در سفر هم می توان تلویزیون مشاهده کرد.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اپلیکیشنی را برای تلفن های هوشمند عرضه نموده است که به وسیله آن می توان در هر جایی از دنیا به تماشای شبکه های تلویزیونی پرداخت. اپلیکیشن مذکور به وسیله اینترنت پخش زنده شبکه های تلویزیونی و رادیویی را در اختیار کاربران قرار می دهد. نکته جالب اینکه اپلیکیشن مذکور بر اساس سرعت اینترنت کاربر، کیفیت پخش را تنظیم می نماید تا در حین نمایش شاهد مکث در پخش ویدیو نباشید. کلیه کاربران دستگاه های iOS و نسخه های بالاتر از اندروید 2.1 می توانند از این اپلکیشن استفاده نمایند. گفتنی است که برای نمایش زنده نیازی به پلیر دیگری نیست. پس اگر شما نیز مایل هستید که حتی بیرون از خانه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید، به وسیله لینک های زیر می توانید اپلیکیشن رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: اپلیکیشن صدا و سیما، تلویزیون و رادیو را به جیبتان می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید