سرمربی تیم والیبال سپاهان: روی بازی حریف تاثیر گذاشتیم، از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان معتقد است کیفیت خوب و بازی تاثیرگذار بازیکنانش موجب شد تا دو ست اول را به راحتی پیروزی میدان شوند و در ادامه تیم هراز بازی ای که انتظارش می رفت را به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان: روی بازی حریف تاثیر گذاشتیم، از بازیکنانم راضی هستم

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رحمان محمدی راد پس از فزونی 3 بر یک تیمش در مقابل لبنیات هراز آمل از هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور در جمع وبلاگ گردشگر مدرن اظهار کرد: بازی با کیفیت و خوبی را شاهد بودیم. در مجموع از بازی و عملکرد بازیکنانم راضی هستم. تیم هراز نیز همچون ما باخت نداشت و همه انتظار یک بازی نزدیک و سخت را داشتند.

وی اضافه کرد:ست های اول و دوم که با فزونی ما همراه بود در واقع تیم هراز آمل تحت تاثیر بازی خوب تیم ما قرار گرفته بود، ما در دریافت ها و حمله و بعلاوه زدن سرویس عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی می توانستیم با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اعلام کرد: اما در ست سوم بازی ای که از این تیم انتظار داشتیم را شاهد بودیم و به خوبی توانستند نظم بازی ما را برهم بزنند و به پیروزی برسند. البته ما تیم با تجربه ای داریم که توانستند مدیریت بازی را در دست بگیرند، برای تمام امتیازات جنگیدند و توانستیم در ست چهارم نتیجه بازی را عوض کنیم.

محمدی راد در مورد تعویض ملابهرامی و پزشکی در دقایق پایانی ست چهارم گفت: فرزاد ملابهرامی بازیکن خوبی است که هر زمان در هر پستی به میدان رفته با تمام وجود بازی نموده و کارآیی و عملکردش برای ما ثابت شده است، بازیکنی پر انرژی است، هر چند اعتقاد دارم همه بازیکنان تیم خوب بودند و به آنها اعتماد داشتم که می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم والیبال سپاهان: روی بازی حریف تاثیر گذاشتیم، از بازیکنانم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم والیبال سپاهان: روی بازی حریف تاثیر گذاشتیم، از بازیکنانم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید