ریزش کوه در محور ایلام به دره شهر در حال پاکسازی است

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رئیس پلیس ایلام گفت: امروز یکشنبه سوم فروردین ماه یک خط از راستا ایلام به دره شهر در محدوده تنگه رازیانه به دلیل ریزش کوه و رانش زمین بسته شد که هم اکنون در حال پاکسازی است.

ریزش کوه در محور ایلام به دره شهر در حال پاکسازی است

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: کوشش برای پاکسازی و برقراری تردد در این محور در حال اجرا است و تا زمان اتمام عملیات پاکسازی، تردد در این محور به کندی در جریان است.

وی افزود: ضروری است رانندگان با رعایت مقررات هدایت و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی برای پیشگیری از تصادفات اقدام نمایند.

سرهنگ همتی زاده افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی تا روز سه شنبه در استان، سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام لغزنده خواهد بود و رانندگان با توجه به کوهستانی بودن منطقه از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

رئیس پلیس ایلام گفت: در اثر بارش نزولات آسمانی احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی وجود دارد و رانندگانی که قصد تردد در این جهت و جهتهای کوهستانی استان را دارند باید مراقب باشند تا در صورت ریزش کوه بتوانند از خود واکنش نشان دهند و دچار حادثه نشوند.

سرهنگ همتی زاده به رانندگان توصیه کرد: با توجه به توصیه های مکرر مسئولان در مورد پیشگیری از کرونا، تقاضا داریم از ترددهای غیر ضروری در جاده ها خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ریزش کوه در محور ایلام به دره شهر در حال پاکسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش کوه در محور ایلام به دره شهر در حال پاکسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید