دورکاری کارمندان فیس بوک و گوگل تا انتها 2020

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، مدیر اجرایی گوگل تاکید نموده که کارکنانی که باید به دفتر بروند می توانند از ماه ژوئیه به سر کار برگردند. به گفته این مقام اجرایی در گوگل اقدامات محافظتی پیشرفته قبل از بازگشت کارمندان اعمال می گردد.

دورکاری کارمندان فیس بوک و گوگل تا انتها 2020

مدیر اجرایی گوگل، روز پنجشنبه به کارمندان اش گفته است که آماده کار کردن از خانه تا اکتبر و احتمالاً تا سرانجام امسال باشند

کمپانی گوگل غول تکنولوژی آمریکا اظهار داشت که به کارکنان خود اجازه می دهد تا سرانجام سال 2020 میلادی از خانه کار نمایند. این دستور عمل جدید گوگل در حالی صادر شده است که پیشتر کارکنان این کمپانی می توانستند تا اول ماه ژوئن از خانه کار نمایند. حالا این دستورالعمل تمدید شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که مدیر اجرایی گوگل، روز پنجشنبه به کارمندان اش گفته است که آماده کار کردن از خانه تا اکتبر و احتمالاً تا سرانجام امسال باشند.

مدیر اجرایی گوگل تاکید نموده که کارکنانی که باید به دفتر بفرایند می توانند از ماه ژوئیه به سر کار برگردند. به گفته این مقام اجرایی در گوگل اقدامات محافظتی پیشرفته قبل از بازگشت کارمندان اعمال می گردد.

مدیران فیس بوک دیگر کمپانی عظیم آمریکایی روز پنجشنبه اعلام نموده اند که بیشتر کارمندان این کمپانی تا سال 2021 می توانند کار خود را از خانه ادامه دهند.

مارک زوکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیسبوک، ماه گذشته گفته بود که به دلیل اینکه بیشتر کارمندان فیسبوک قادر به انجام کار های خود از راه دور هستند، این شرکت احساس مسئولیت می نماید تا انعطاف پذیری بیشتری درباره روش کار کارمندان خود نشان دهد.

به گفته مقامات فیسبوک حداقل تا ژوئیه 2021 تجمع بیش از 50 نفر را در این مجموعه ممنوع است. پیش تر هم دیگر کمپانی عظیم آمریکایی یعنی آمازون به کارمندان خود گفته بود تا ماه اکتبر فرایند کار از راه دور را حفظ نمایند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "دورکاری کارمندان فیس بوک و گوگل تا انتها 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری کارمندان فیس بوک و گوگل تا انتها 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید