در پی شیوع ویروس کرونا زباله گردهای سطح شهر زاهدان جمع آوری شدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیریت سازمان پسماند شهرداری زاهدان گفت: اولویت کاری شهرداری حفظ سلامت شهروندان است، جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نسبت به جمع آوری زباله گردها اقدام شد.

در پی شیوع ویروس کرونا زباله گردهای سطح شهر زاهدان جمع آوری شدند

حسین زهی در گفت وگو با وبلاگ گردشگر مدرن اضافه کرد: از آنجائیکه اولویت کاری شهرداری حفظ سلامت شهروندان می باشد و به جهت اینکه زباله گردها شرایط انتشار ویروس کرونا را در شهر فراهم خواهند کرد، نسبت به جمع آوری، ارشاد و آموزش آنان در سطح شهر اقدام شده است.

وی ادامه داد: در سطح منطقه یک 16مورد توقیف تجهیزات کاری زباله گردها صورت گرفت و همچنین تعداد 45 نفر از آنها مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند.

حسین زهی زمانی اضافه کرد: در این طرح ضمن تذکر و ارشاد اکیپ های فعال زباله گردها، لیست بچه ها کار هم به مراجع مربوطه از جمله بهزیستی استان ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر محدوده فعالیت اکیپ های برخورد با زباله گردها از سطح منطقه یک فراتر رفته و در سایر مناطق از جمله منطقه 5 محدوه زیباشهر از دو روز گذشته شروع شده و در حال اجرا می باشد.

حسین زهی با اشاره به جمع آوری زباله در سطح شهر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا جمع آوری زباله بصورت شبانه روزی با همکاری شرکت های خدماتی در سطح شهر با قید فوریت نسبت به جمع آوری پسماندها انجام می گردد و همچنین در حال حاضر با توجه به ایام انتهای سال، روزانه 460 تن زباله جمع آوری و جهت بازیافت و دفن به محل کارخانه منتقل می شوند.

وی ارائه آموزش های حضوری به پرسنل، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به وسیله پوستر، توزیع ماسک، دستکش و تب سنجی روزانه همکاران و مراجعین به سازمان، برخورد با عوامل غیر مجاز جمع آوری زباله، ارائه خدماتی جهت سم پاشی و گند زدایی، تهیه پمپ سم پاشی برای گندزدایی جوی ها و کانال ها توسط عوامل خدماتی سازمان و... را می توان از دیگر اقدامات این سازمان جهت جلوگیری از انتشار کرونا ویروس نام برد.

وی گفت: روزانه بالغ بر 2500 تن نخاله و لجن از سطح شهر زاهدان به موقعیت سایت دفن زباله منتقل می گردد که این امر توسط ضابطین قضایی سازمان بصورت شبانه روزی کنترل و انجام می گردد.

مدیریت سازمان پسماند شهرداری زاهدان در انتها خاطر نشان کرد: در پی شیوع کرونا ویروس این سازمان لایروبی و آهک پاشی جوی ها و کانال های سطح شهر را بصورت مرتب و روزانه توسط شرکت های خدماتی و با نظارت مستقیم مناطق و سازمان مدیریت پسماند انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در پی شیوع ویروس کرونا زباله گردهای سطح شهر زاهدان جمع آوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی شیوع ویروس کرونا زباله گردهای سطح شهر زاهدان جمع آوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید