خبرنگاران کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع تر آغاز شود

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، تهران - خبرنگاران - کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رقابت های لیگ برتر فوتبال سریع تر آغاز شود تا قهرمان این مسابقات داخل زمین معین شود.

خبرنگاران کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع تر آغاز شود

محمود کلهر روز جمعه در گفت وگو با وبلاگ گردشگر مدرن اضافه کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی از آغاز مجدد لیگ به گوش می رسد و از این مساله شاد هستم.

وی ادامه داد: دل همه ما برای فوتبال تنگ شده و امیدوارم هرچه سریع تر این مسابقات آغاز شود تا بتوانیم چهارمین قهرمانی پرسپولیس را در کنار هم جشن بگیریم.

کاپیتان اسبق این فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود بیماری کرونا اما هواداران فوتبال خواهان ادامه مسابقات هستند و حتی حاضرند این رقابت ها بدون حضور تماشاگران پیگیری شود تا قهرمان لیگ در زمین مسابقه مشخص شود.

وی شرح داد: معتقدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ تقریبا قطعی شده و به همین دلیل برخی تیم ها به دنبال عدم برگزاری مسابقات هستند.

کلهر گفت: باید مسئولان برگزار کننده رقابت ها، فکری به حال فصل آینده کنند تا در صورت ادامه بیماری کرونا شاهد تعطیلی رقابت ها نباشیم.

وی با اشاره به حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: این حواشی همیشه در پرسپولیس و استقلال وجود داشته و امیدوارم مسئولان باشگاه با حل مسائل مالی حواشی را کاهش دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع تر آغاز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلهر: امیدوارم مسابقات فوتبال سریع تر آغاز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید