خبرنگاران بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، یاسوج- خبرنگاران- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه به طور کامل بازگشایی و فعال می شوند.

خبرنگاران بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

کامبیز کشاورز روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گردشگر مدرن گفت: با توجه به احتیاج عموم مردم استان به ویژه افراد مبتلا به بیماری ها مزمن، خدمت رسانی و سرویس دهی به این افراد در مراکز درمانی در کلینیک ها و مراکز بهداشتی به حالت عادی خود باز می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان، اضافه نمود: بازگشایی کسب و کارها به معنای غلبه بر این بیماری نیست و با توجه به تداوم بیماری در کشور، رعایت تمامی موارد بهداشتی و حفاظتی برای پیشگیری و کنترل بیماری لازم است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در هفته جاری میزان آزمایش های اجرا شده در استان به 2 برابر افزایش یافته است و کادر درمان با همیاری دیگر مسئولان، متولیان امر و مردم در استان توانسته در بیماریابی و تشخیص بسیار خوش بدرخشد.

کشاورز مطرح نمود: هم اینک پروانه بهره برداری از سه بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد که نیمه کاره رها شده بودند، کسب شده است.

وی ادامه داد: مرکز غربالگری سرطان استان نیز هفته پیش رو افتتاح خواهد شد و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا 2 هفته آینده به خاتمه خواهد رسید.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: گسترش و افزایش تعداد تخت های آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز از دیگر برنامه های این حوزه در روزهای آینده خواهد بود.

قبل از انقلاب اسلامی کمتر از 300 تخت استاندارد بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت.

این میزان به برکت انقلاب اسلامی و با بهره برداری از بیمارستان های تازه تأسیس در شهرستان های گچساران، یاسوج ، دهدشت و باشت به بیش از یک هزار تخت استاندارد رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید