حاشیه دیدار استقلال- صنعت نفت، تقدیر از فرزند پورحیدری و تشویق شدید استراماچونی، بازهم علیه فتحی شعار داده شد!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، طرفداران تیم فوتبال استفلال با وجود پیروزی پرگل تیم شان مقابل صنعت نفت آبادان, بازهم علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

حاشیه دیدار استقلال- صنعت نفت، تقدیر از فرزند پورحیدری و تشویق شدید استراماچونی، بازهم علیه فتحی شعار داده شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ گردشگر مدرن, تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (سه شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

پس از گل چهارم تیم فوتبال استقلال در دقیقه 30 اندک طرفداران این تیم بازهم علیه مدیرعامل باشگاه یعنی امیرحسین فتحی شعار دادند. این در حالی است که تیم استقلال در هفته های اخیر نتایج خوب و پرگلی کسب نموده است.

به خاطر سومین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری، مربی سابق استقلال در بین دو نیمه توسط باشگاه و با حضور آندره آ استراماچونی، از علی پورحیدی فرزند مرحوم منصور پورحیدری تقدیر به عمل آمد.

طرفداران استقلال پس از نمایش خوب این تیم مقابل صنعت نفت و زدن پنج گل به شدت مربی ایتالیالی شان را تشویق کردند.

بیشتر طرفداران استقلال در حاشیه این دیدار پیگیر نتیجه همزمان بازی سپاهان - تراکتور بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار استقلال- صنعت نفت، تقدیر از فرزند پورحیدری و تشویق شدید استراماچونی، بازهم علیه فتحی شعار داده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال- صنعت نفت، تقدیر از فرزند پورحیدری و تشویق شدید استراماچونی، بازهم علیه فتحی شعار داده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید