تیم هورس مسکو قهرمان شد، رادین تایر نایب قهرمان

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، مسابقات هاکی روی یخ پرشین کاپ، با قهرمانی تیم هورس مسکوی روسیه و نایب قهرمانی تیم رادین تایر ایران به انتها رسید.

تیم هورس مسکو قهرمان شد، رادین تایر نایب قهرمان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گردشگر مدرن در روز پایانی دومین دوره رقابت های هاکی روی یخ پرشین کاپ ایران که در بخش مردان و به میزبانی پیست یخ ایرانمال برگزار می شد شب گذشته ملی پوشان بزرگسال کشورمان در قالب تیم رادین تایر به مصاف تیم بلک روسیه رفتند و با پیروزی 8 بر 3 بعنوان نایب قهرمانی این تورنمت پنج جانبه دست یافتند.

قهرمان این دوره از رقابت ها که با حضور 3 تیم میهمان از کشور روسیه و تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان برگزار گردید نیز تیم هورس مسکو بود که در ملاقات پایانی تورنمت توانست با نتیجه 12 بر 1 از سد تیم آر وی اس سنت پترزبورگ بگذرد.

طبق نتایج و امتیازات بدست آمده، تیم آر وی اس سنت پترزبورگ بر سکوی سوم ایستاد، تیم آیس باکس (ملی پوشان جوان ایران) چهارم شدند و تیم بلک روسیه نیز بعنوان پنجمی دست یافت.

مراسم توزیع مدال، کاپ و هدایای تیم های برتر شب گذشته با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و و ورزش های زمستانی، اعضای هیات رئیسه انجمن هاکی روی یخ و دست اندرکاران مجموعه بازار بزرگ ایرانمال برگزار گردید.

لازم به ذکر است، جدول رده بندی دومین دوره تورنمت پرشین کاپ به توضیح زیر است:

تیم اول: هورس مسکو با 12 امیتاز

تیم دوم: رادین تایر (تیم ملی بزرگسالان ایران) با 9 امتیاز

تیم سوم: آر وی اس سنت پترزبورگ با 6 امتیاز

تیم چهارم: آیس باکس (تیم ملی جوانان ایران) با 3 امتیاز

تیم پنجم: بلک روسیه بدون امتیاز

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم هورس مسکو قهرمان شد، رادین تایر نایب قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هورس مسکو قهرمان شد، رادین تایر نایب قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید