تماشای غروب خورشید ، زیباترین منطقه ها دنیا برای غروب خورشید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، طلوع و غروب آفتاب از آن دسته رخدادهای طبیعی است که هر روزه شاهد آن هستیم. می توان به جرات گفت که این اتفاق کلیشه وار هر روزه جزو زیباترین و خارق العاده ترین رویدادهایی است که می توان در طبیعت مشاهده کرد. شما می توانید از پشت پنجره اتاقتان زمانی که مشغول نوشیدن چای هستید و یا زمانی که در خیابان مشغول قدم زدن هستید لحظه هایی را محو این جریان زیبا شوید. در اینجا قصد داریم به معرفی نقاطی بپردازیم که زیباترین صحنه های طلوع و غروب خورشید را در اختیار دوستداران این تماشای غروب خورشید و بعلاوه زیباترین مکان ها برای غروب خورشید قرار می دهند.

تماشای غروب خورشید ، زیباترین منطقه ها دنیا برای غروب خورشید

دیدنی غروب خورشید : The Serengeti در تانزانیا، آفریقا

این محل با مجموعه ای از زیباترین مکان ها برای غروب خورشید می تواند جزو زیباترین نقاطی باشد که دیدنی غروب و طلوع خورشید در آن حال و هوای دیگری دارد. طبیعت زیبا، حیوانات وحشی، فیل ها و یا زرافه های آفریقایی موجب شده که هر ساله سیل عظیمی از گردشگران و تورهای مسافرتی برای دیدنی غروب خورشید به این ناحیه سفر نمایند.

دیدنی غروب خورشید : Key West در فلوریدا، آمریکا

این منطقه از معروف ترین مناطقی است که می توان چشم انداز ای مجذوب کننده و دیدنی از طلوع و غروب افتاب را در آن دیدن کرد. از جهت دیگر فستیوال های جالبی هر شب به وسیله هنرمندان، عکاسان و دوستداران این رویداد در این ناحیه برگزار می گردد. این گروه با روشن کردن آتش به استقبال غروب خورشید می روند. از جهت دیگر می توانید غروب را در رستوران ها و کافه های ساحلی و دنج این محوطه هم دیدن کنید و در کنار نوشیدن فنجانی قهوه از این سکوت آرامش بخش و زیبایی طبیعی لذت ببرید.

3) Grundarfjordur در ایسلند

ایسلند از زیباترین نواحی دنیاست. طبیعت این ناحیه به گونه است که نمی توان مجذوب کنندهیت های آن را انکار کرد. حال تصور کنید که غروب و طلوع خورشید را از وراء این زیبایی های منحصر به فرد مشاهده کنید . در فاصله ماه های آبان تا بهمن نور آفتاب در آسمان این منطقه دیده نمی گردد. این جریان تنها در این نقطه از دنیا اتفاق می افتد و می توانید طلوع و غروب را بدون هیچ تابش نوری به صورت مستقیم مشاهده کنید.بنابراین اگر قصد دارید این چشم انداز مجذوب کننده و زیبا را در ایسلند دیدن کنید می بایست برنامه خود را طوری تنظیم کنید که بین ماه های ابان تا بهمن در ایسلند حضور داشته باشید.

4) Rio de Janeiro در برزیل

سواحل ریو مجذوب کننده و معروفند. از جهت دیگر فستیوال های مجذوب کننده و دیدنی پایکوبی و موزیک های خاص این منطقه موجب حیرت گردشگران و تور مسافرتی از سراسر دنیا شده. اما دیگر مساله ای که باعث جذب گردشگر به این ناحیه می گردد زیبایی های آسمان این ناحیه در ساعات طلوع و غروب خورشید است .غروب خورشید در امتداد کوهستان های مرتفع این ناحیه دیدنی است. از جهت دیگر می توانید این غروب های خارق العاده را از چشم انداز دریا نیز دیدن کنید و غرق در مجذوب کنندهیت های طبیعی آن شوید.

5) Isle of Skye در اسکاتلند

این منطقه بین عکاسان طبیعت از شهرتی باور نکردنی برخوردار است. چرا که چشم انداز غروب خورشید در این ناحیه با نواحی دیگر دنیا فرق دارد. انعکاس نور خورشید بر روی آب دریا و بعلاوه صخره های این منطقه زیبایی عجیبی را برای عکاسان فراهم می نماید.

6) Santorini در یونان

به طور حتم حد اقل یک بار با صحنه ها و تصاویر غروب خورشید در یونان روبرو شده اید. زیبایی هایی که این چشم انداز در این جزیره باستانی ایجاد می نماید فرای باور است. مجموعه صخره ها، کوه ها، دریا، آتش فشان و خورشید زیبایی منحصر به فردی را در اختیار بیننده قرار می دهد به گونه ای که همه روزه شاهد عده ای از گردشگران و تورهای مسافرتی هستیم که در ساحل و یا نواحی دیگر این جزیره زیبا مشغول دیدنی طلوع و غروب خورشید هستند.

منبع: همگردی

به "تماشای غروب خورشید ، زیباترین منطقه ها دنیا برای غروب خورشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای غروب خورشید ، زیباترین منطقه ها دنیا برای غروب خورشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید