تقویت دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک در جاده ها، ادامه فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، سردار اشتری گفت:دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک در شهر ها و جاده ها با یاری ادارات حمل و نقل جاده ای در استان هابایدتقویت شوند.

تقویت دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک در جاده ها، ادامه فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ گردشگر مدرن، سردار حسین اشتری در قرارگاه کاهش تصادفات ناجا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور، برگزار گردید، گفت: همه فرماندهان استان ها مکلفند با تمام توان در راستای کاهش تصادفات برنامه ریزی و اقدام کنند. تمام بخش های مسئول در حوزه کاهش تصادفات، بایستی اقدامات عملی و کارآمد داشته باشند.

وی با تاکید بر تقویت ITS و دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک و تخلفات در شهر ها و جاده ها با یاری شهرداران و ادارات حمل و نقل جاده ای در استان ها، بیان کرد: ارائه خدمات به مردم باید تسهیل گردد.

فرمانده نیروی انتظامی، در ادامه، بر فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی که در قالب طرح فوق العاده از 18 آبان ماه آغاز شده و تا 18 دی ماه ادامه دارد، تاکید نمود و ادامه داد: ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ ها را به صورت مستمر دنبال کنند تا اموال مردم به آسانی تحویل گردد.

سردار اشتری با بیان اینکه صیانت از سلامت روحی و جسمی کارکنان پلیس و معیشت آنان بسیار مهم است و فرماندهان به این مهم توجه کنند، افزود: توسعه و تقویت ناوگان موتوری پلیس راهور در اولویت قرار گیرد و پشتیبانی های لازم صورت پذیرد.

وی بر نقش و مسئولیت دیگر سازمان ها در ارتقاء ایمنی ترافیک و کوشش همه جانبه برای کاهش تصادفات اشاره نمود و گفت: توسعه سامانه های هوشمند و ارائه خدمات با استفاده از فن آوری های نوین و خدمات غیرحضوری مدنظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقویت دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک در جاده ها، ادامه فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت دوربین های مدیریت و کنترل ترافیک در جاده ها، ادامه فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید