تجربه خرید بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با قیمت باورنکردنی

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، از جمله راستاهایی که مسافران زیادی هر روزه در سفر هستند راستا شاهین شهر به تهران است. بسیاری افراد روزانه برای کار و یا تحصیل از شاهین شهر به تهران سفر می کنند. در این بین سفر با اتوبوس برای مسافران بسیار مناسب تر است چرا که انتخاب نسبتا ارزان برای مسافرت است. مخصوصا برای آن دسته از مسافرانی که مرتب در حال سفر کردن هستند. شما می توانید بین انواع مدل های اتوبوس، ساعت حرکت مورد نظرتان، شرکت مسافربری و راستاهای مختلف به راحتی بلیط اتوبوس شاهین شهر تهران را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس از سایت بازارگاه حتی در زمان های پرسفر به راحتی و با چند کلیک بلیط مورد نظر خود را بخرید و صندلی دلخواهتان را انتخاب کنید.

تجربه خرید بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با قیمت باورنکردنی

از شاهین شهر تا تهران با اتوبوس چند ساعت راه است؟

فاصله بین شاهین شهر تا تهران 429 کیلومتر است که در شرایط عادی حدود 5 ساعت با اتوبوس طول می کشد. در ساعات مختلف شبانه روز سرویس های اتوبوسی برای جهت شاهین شهر به تهران تعبیه شده است و مسافران امکان انتخاب از بین سرویس های مختلف را دارند.

قیمت بلیط شاهین شهر به تهران با اتوبوس چقدر است؟

قیمت بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران بسته به نوع اتوبوس و میزان تخفیف ارائه شده در سایت بازارگاه متفاوت است. به عنوان مثال قیمت بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با اتوبوس فرست کلاس در آبان 1399، 72000 تومان مصوب می باشد. مسافران می توانند بلیط اتوبوس این جهت را با تخفیف 20 درصدی و به مبلغ 57600 بخرند. قیمت بلیط اتوبوس معمولی نسبت به بلیط اتوبوس VIP کمتر است و مسافرانی که تمایل به صرفه جویی در هزینه هایشان را دارند می توانند بلیط اتوبوس معمولی خرید کنند.

چگونه می توانیم بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با تخفیف بیشتر بخرم؟

بازارگاه، سرویس های اتوبوسی زیادی از جهت شاهین شهر به تهران دارد که میتوانید از بین آنها مناسب ترین سرویس اتوبوسی را انتخاب کنید. از مزایای خرید بلیط شاهین شهر به تهران در سایت بازارگاه این است که بلیط خود را می توانید با تخفیف بخرید. برای برگشت از سفر هم میتوانید بلیط اتوبوس VIP تهران به شاهین شهر را با تخفیف باورنکردنی از بازارگاه خرید کنید و با خیال آسوده به شاهین شهر برگردید. برای این کار کافیست هنگام خرید برای سرویس هایی که یک کادوی سبز رنگ در کنار آنها قرار گرفته است عبارت bazargah را وارد کنید تا تخفیف بر روی قیمت بلیط اعمال شود و بلیط سفرتان را ارزان تر بخرید.

خرید بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران از اپلیکیشن بازارگاه

علاوه بر خرید بلیط توسط سایت بازارگاه مسافران قادرند بلیط اتوبوس خود را توسط اپلیکیشن بازارگاه نیز بخرند. برای دانلود اپلیکیشن بازارگاه کافیست به مارکت های معتبر مانند کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید و پس از دانلود اپلیکیشن، آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و بلیط خود را بخرید.

بازارگاه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مسائل احتمالی شما همراهان همیشگی می باشد. در صورتیکه در مراحل خرید بلیط به سوالی برخوردید شما می توانید با شماره تلفن 09129090377 با کارشناسان پشتیبانی بازارگاه در تماس باشید.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

منبع: همگردی

به "تجربه خرید بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با قیمت باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خرید بلیط اتوبوس شاهین شهر به تهران با قیمت باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید