برترین مقاصد برای تورهای ماجراجویانه

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، به طور حتم سفر برای افراد مختلف روینمودهایی متفاوت دارد. به این معنا که هر شخصی در یک نوع فضا و اتمسفر خاص از سفر لذت می برد. بعضی سفرهای لوکس و حساب شده را می پسندند. بعضی دیگر راهی یک تورمسافرتی سنتی می شوند و به کشورهایی که رنگ و بوی محلی خودشان را حفظ نموده اند سفر می نمایند. بعضی دیگر عاشق هیجانند و اغلب به مکان هایی سفر می نمایند که مملوء از شور و نشاط و خطر باشد. اگر جزو دسته آخر هستید در این مقاله خبرنگاران را دنبال کنید. قصد داریم به هیجان انگیز ترین مقاصد گردشگری جهان برویم و تورطبیعت گردی ویژه ای را به شما ارائه دهیم.

برترین مقاصد برای تورهای ماجراجویانه

1) LAKE LOUISE, BANFF، کانادا

این دریاچه یخی در فصل تابستان محلی فوق العاده زیبا و بکر را در اختیار شما قرار می دهد تا برترین تورطبیعت گردی عمرتان را در حوالی آن سپری کنید. کوهستان های پوشیده از جنگل اطراف دریاچه این امکان را به گردشگران می دهد که بتوانند کمپی رویایی را سپری نمایند.

2) WATERSPORTS، جنوب غربی ویرجینیا، امریکا

برترین فصل برای سفر به این ناحیه اواخر سپتامبر و اوایل ماه اکتبر است. در این ماه ها با جاری شدن آب به دریاچه، بر شدت جریان آن افزوده می گردد و می توانید برترین هیجان را از قایق سواری تجربه کنید. از جهت دیگر طبیعت اطراف رودخانه محیطی کاملا بکر و آرام را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در طول تورطبیعت گردی خود توریک روزه ای را به کشف زیبایی های طبیعت اطراف اختصاص دهید.

3) GRAND CAYMAN، جزایر کایمن

این جزیره یکی از زیباترین طبیعت های جهان را در اختیار دارد و به همین علت شهرتی باور نکردنی بین هواداران طبیعت و گردشگران انواع تورمسافرتی را به خود اختصاص داده است. می توانید در سواحل اطراف آب تنی کنید. از آب زلال لذت ببرید و بعلاوه با ترتیب دادن انواع تورطبیعت گردی به جست و جوی طبیعت بکر این جزیره آرام بپردازید.

4) RAIN FOREST، کاستاریکا

به طور حتم سفر به اعماق جنگل می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد. اما اگر جزو طبیعت گردان حرفه ای هستید. می توانید از پس تمام خطرهای احتمالی به برترین نحو بر بیائید و تورمسافرتی فوق العاده ای را در این جنگل ها سپری کنید. پوشش گیاهی غنی، رودخانه های جاری و بعلاوه طبیعت بکر می توانند مجموعه باشند برای تورطبیعت گردی شما .

5) RIO DE JANEIRO، برزیل

به طور حتم پرواز می تواند جزو زیباترین تفریحاتی باشد که می گردد به آن مشغول شد. اما پرواز بر فراز طبیعت فوق العاده زیبای ریو تجربه ای خاص و منحصر به فرد خواهد بود. پرواز شما به طور حتم از فراز کوهستان های سرسبز ریو آغاز می گردد و به آبهای زیبا و نیلگون سواحل ریو منتهی خواهد شد.

6) ISLE OF BUTE، اسکاتلند

فاصله جنگل تا دریا در این محدوده بسیار کوتاه است. می توانید از جنگل های فوق العاده زیبا، کوهستان های مرتفع آغاز کنید و توریک روزه خود را با قدم زدن بر روی ساحل آرام و بکر منطقه به خاتمه برسانید. این همان نقطه ای است که می توانید برترین و با شکوه ترین تورطبیعت گردی را در آن سپری کنید و تجربه ای عالی از تورمسافرتی خود داشته باشید.

منبع: همگردی

به "برترین مقاصد برای تورهای ماجراجویانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد برای تورهای ماجراجویانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید