برترین زمان سفر به کارائیب ، سفر به کارائیب

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، هوای ماه ژانویه در کارائیب برای بسیاری از بازدیدکنندگان که از شمال می آیند، گرم است و آنجا را تبدیل به مقصدی می نماید که برای فرار از سرما بسیار عالی است. روز اول سال در این جزیره به خاطر مهمانی های عالی، بسیار معروف است و بعلاوه کارناوال های شادی بسیاری در این ماه برگزار می شوند. در ادامه با برترین زمان سفر به کارائیب آشنا خواهید شد.

برترین زمان سفر به کارائیب ، سفر به کارائیب

برترین زمان سفر به کارائیب : سفر در ماه فوریه

این ماه به خاطر این علت، محبوب ترین زمان برای سفر به کارائیب است: آب و هوای گرم و آفتابی با وجود برف و آب و هوای سرد! بعلاوه کارائیب در ژانویه برترین مقصد برای داشتن سفری عاشقانه در ولنتاین خواهد بود و البته فوریه زمانی است که مراسم سنتی ماردی گرا و کارناوال های شاد هیجان انگیز در جزیره های گوناگون کارائیب اتفاق می افتد.

برترین زمان سفر : سفر در ماه مارچ

در این زمان از سال، بیشتر مردم شمال از زمستان خسته شده اند بنابراین جای تعجب نیست که ماه مارچ برای سفر به کارائیب، بسیار محبوب است. آب و هوا در این ماه، به طور قابل ملاحظه ای گرم و خشک است و اگر شما می خواهید از کار و مدرسه ، عید پاک یا بهار فرار کنید، این ماه، برترین زمان است.

برترین زمان سفر : سفر در ماه آوریل

آب و هوا در این ماه از سال درکارائیب بسیار فوق العاده است. بیشتر روز ها آفتابی هستند و آب و هوا نسبتاً معتدلی در این ماه از سال بر آنجا حاکم است. اگر بتوانید تا خاتمه ماه صبر کنید تا سفر خود را رزرو کنید، هم می توانید پول بیشتری صرفه جویی کنید و هم از شلوغی بهار فرار کنید.

برترین زمان سفر : سفر در ماه می

آب و هوا در این ماه، عالی است، هیچ گونه طوفانی وجود ندارد، قیمت استراحتگاه ها بسیار کم است و شامل تخفیف های زیادی هستند. بسیاری از رویدادها و فستیوال ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند تا بازدید نمایندگان را برای پر کردن اتاق های اتاق خالی آماده نمایند.

سفر در ماه ژوئن

برترین جاذبه برای جذب توریست در این ماه، نرخ های پایین فصلی، دمای معتدل و هوای نسبتا گرم کارائیب است. بیشتر منطقه ها این جزیره شامل باهاماس و برمودا، به غیر از عرض های شمالی که دارای روز های سرد هستند، دارای آب و هوای معتدل هستند.

سفر در ماه جولای

نرخ های پایین فصلی، دمای معتدل و هوای نسبتا گرم کارائیب در سراسر منطقه شامل باهاماس و برمودا بر جذب توریست تاثیر می گذارند.

سفر در ماه آگوست

همچون ماه جولای، نرخ های پایین فصلی، دمای معتدل و هوای نسبتا گرم کارائیب در سراسر منطقه شامل باهاماس و برمودا بر جذب توریست تاثیر می گذارند. با این حال، طوفان ها به تدریج باعث گرم شدن هوا می شوند.

سفر در ماه سپتامبر

در این ماه، هنوز نرخ های پایین فصلی برقرار هستند و آب و هوای تابستان کماکان معتدل است اگرچه در عرض های شمالی هوا آغاز به سرد شدن می نماید. اگر که میخواهید بدون بچه ها خود سفر کنید، این ماه بسیار خوب است چرا که مدرسه بچه ها آغاز شده است.

سفر در ماه اکتبر

بیشتر مسافران به این موضوع توجه نمی نمایند که حتی اگر برگ ها در شمال جوانه بزنند، هنوز فصل پاییز پایین ترین فصل کارائیب خواهد بود و تنها در اواسط ماه دسامبر نرخ پایین است.

سفر در ماه نوامبر

بازدید نمایندگان ماه نوامبر از حراج ها، استراحتگاه ها و سواحل کم جمعیت و به طور کلی آب و هوای عالی، لذت می برند. بعلاوه قیمت بلیط های هواپیما هم در این ماه مناسب است. یکی از برترین گزینه ها، اجاره ویلایی برای مراسم شکرگذاری است و رستوران ها هم منوی خاصی برای مراسم شکر گذاری خواهند داشت.

سفر در ماه دسامبر

چند هفته قبل از کریسمس هتل ها و هواپیمایی ها با قیمت های ارزان ای پر می شوند چراکه تعدد سفر در این ماه کمتر است. بسیاری از استراحتگاه ها آماده پذیرش خویشاوندان می شوند. از آن جایی که بیشتر جمعیت کارائیب را مسیحیان تشکیل می دهند، پیدا کردن مراسم جشن تعطیلات محلی بدون در نظر گرفتن محل سفر، بسیار راحت است. غذاهای کریسمس در کارائیب بسیار محبوب هستند و چه چیزی بهتر از گذراندن چند روز از تعطیلات در یک ساحل خواهد بود؟!

منبع: همگردی

به "برترین زمان سفر به کارائیب ، سفر به کارائیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به کارائیب ، سفر به کارائیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید