بخش زیادی از موتور سیکلت هایی که به پارکینگ منتقل می گردد، مسروقه هستند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، رئیس پلیس راهور تهران عظیم درباره موتورهای سیکلت های سرقتی که به پارکینگ منتقل می گردد توضیحاتی را ارائه کرد.

بخش زیادی از موتور سیکلت هایی که به پارکینگ منتقل می گردد، مسروقه هستند

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران عظیم در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ گردشگر مدرن، اظهار کرد: تعداد زیادی از موتور سیکلت هایی که در پارکینگ پلیس وجود دارد، مربوط به موتور سیکلت های مسروقه ای است که پلاک آن ها مخدوش بوده و در جرائمی چون سرقت، کیف قاپی و موبایل قاپی مورد استفاده مجرمان قرار می گیرند.

وی توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ پلیس ویژه موتور سیکلت ها، بیش از هزاران موتور را در خود جای می دهد و از مجموع بیش از 60 هزار موتور سیکلت بسیاری از آن ها همان موتور سیکلت هایی هستند که پلاک محدودش و ابزار کار مجرمان محسوب می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران عظیم تاکید نمود: موتور سیکلت هایی که پلاک آن ها مخدوش و در سطح شهر رها هستند، توسط عوامل پلیس راهور توقیف شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده و ارجاع داده می شوند.

سردار حمیدی یادآور شد: پلیس هر گونه وسیله نقلیه ای که به طور مشکوک در خیابان رها شده باشد را شناسایی و به پارکینگ منتقل می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بخش زیادی از موتور سیکلت هایی که به پارکینگ منتقل می گردد، مسروقه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش زیادی از موتور سیکلت هایی که به پارکینگ منتقل می گردد، مسروقه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید