با هزینه کم دکور آشپزخانه را متحول کنید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، اگر می خواهید آشپزخانه خود را متحول کنید بین کابینت های خود را با مصالح خیره کننده دیزاین کنید.

با هزینه کم دکور آشپزخانه را متحول کنید

برای اینکه با کمترین هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید می توانید از بین کابینتی های زیبا مطابق با سبک دکوراسیون و ست رنگی منزل بهره ببرید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه می پردازیم.

انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

در ادامه با شش مدل بین کابینتی نو آشنا می شوید، تا خاتمه ما را همراهی کنید.

تایل بین کابینتی از انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

تایل های بین کابینتی در انواع گوناگون استیل، چوبی، آینه ای و ترکیبی فراوری می شوند و یک راه حل بسیار آسان برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه هستند. نصب این تایل ها اگر الگوی پیچیده یا ابعاد بزرگی نداشته باشند بسیار ساده بوده و اغلب به صورت پشت چسب دار فراوری می شوند.

استفاده از سنگ

استفاده از بین کابینتی های سنگی همواره متداول و محبوب بوده است. بین کابینتی های سنگی نو از سنگ های زیبا و رگه داری؛ مانند مرمر یا گرانیت و به صورت یکپارچه و بدون درز ساخته می شوند و اگرچه هزینه بالایی دارند، اما نمای بسیار مجذوب کنندهی ایجاد می نمایند.

پنل های سه بعدی از انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

پنل های سه بعدی نسل نو پوشش ها و تزیینات دیوارهای داخلی ساختمان هستند که با طراحی و متریال های مختلف در بازار ارائه می شوند. اغلب پنل ها به صورت برچسب دار فراوری شده و به راحتی می توانید آن ها را شخصاً و بدون پرداخت هزینه نصب در تزیینات دیوارهای منزل به کار بگیرید. برای اینکه به آشپزخانه نظم دهید به مطلب سه سوته به قابلمه های آشپزخانه نظم دهید سر بزنید.

دیوارپوش های آپوکسی

بین کابینتی های اپوکسی، نه تنها به لحاظ طراحی و رنگ گزینه های متعددی را در مقابل شما قرار می دهند، بلکه دیگر جای هیچ نگرانی بابت آلودگی، محدودیت شست وشو و آسیب پذیری در اثر اسید یا ضربه را برایتان باقی نمی گذارند.

رنگ اپوکسی و کف پوش های اپوکسی با یکدیگر متفاوت بوده و کاربردهای متنوعی دارند. رنگ های اپوکسی اغلب به صورت یک لایه محافظ بر روی سایر سطوح ایجاد می گردد؛ اما کف پوش های اپوکسی که در ضخامت های مختلف فراوری شده و به عنوان یک کف مجزا کاربرد دارد. دیوارپوش های اپوکسی عمر مفیدی تا حدود بیست سال دارند، آنتی باکتریال بوده و به سهولت تمیز و ترمیم می شوند.

کاشی از انواع بین کابینتی در دکور آشپزخانه

دیزاین دیوارهای بین کابینتی با کاشی و اصولاً تزیین فضاهای داخلی خانه ایرانی با کاشی از قدیم مرسوم بوده است. اما نکته ای که کاشی های نو را از نمونه های قدیمی متفاوت می نماید طراحی، رنگ و ابعاد آن هاست. کاشی های نو با متریال های مختلفی اعم از شیشه، سنگ و گچ ساخته می شوند و رنگ های متنوع و مجذوب کننده و درخشانی در آن ها به چشم می خورد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های متنوع و مجذوب کنندهی که این روزها در بازار مصالح ساختمانی به چشم می خورند می توانند یک تزیین عالی برای دیوارهای بین کابینتی آشپزخانه باشند. یک مزیت بزرگ کاغذ دیواری نسبت به سایر متریال های موجود این است که طراحی و رنگ های بی نهایتی برای انتخاب در اختیار شماست. تزیین دیوارهای آشپزخانه با کاغذ دیواری ایده ای مقرون به صرفه قیمت و درعین حال زیباست که اگر به تنوع علاقه مندید، گزینه ایده آل شما خواهد بود.

احتمالاً می دانید که برای استفاده از کاغذدیواری در فضاهایی مانند آشپزخانه که علاوه بر وجود رطوبت و حرارت، آلودگی های متعددی نیز وجود دارد، ضروری است از پوشش های مقاوم و قابل شست وشو استفاده کنیم.

منبع: سایت اتوود

پیشنهاد مطالعه: مطلب برای همواره به کابینت آشپزخانه نظم دهید +ویدیو را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "با هزینه کم دکور آشپزخانه را متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هزینه کم دکور آشپزخانه را متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید