با برترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا شوید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، در این مقاله از راهنمای سفر شما کاربران عزیز را با برترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا خواهیم کرد پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

با برترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا شوید

چند سالی است که کافه گردی تفریح محبوب خیلی ها، مخصوصا جوانان شده. بسیاری از مسافران دوست دارند وقتی به شهری سفر می نمایند پس از گشت وگذار در شهر و رفتن به جاهای دیدنی ، در یک کافه خوب خستگی درنمایند. اما از کجا بدانیم برترین کافه های هر شهر کدامند؟ اسنپ تریپ در این مطلب به این پرسش، پاسخ می دهد.

شیراز

شیراز کافه های خوب زیادی دارد که کافه این، یکی از برترین هایشان است. کافه این دکوراسیون خاص و متفاوتی دارد و یکی از مدرن ترین و شیک ترین کافه های شیراز است. از بین خوردنی های خوش مزه مختلفی که کافه این دارد قهوه ها و اسنک هایش چیز دیگری است. این کافه در خیابان معالی آباد شیراز و در مجتمع تجاری آرین واقع شده است.

نمی گردد حرف از کافه های خوب شیراز زد و از کافه فردوسی نام نبرد. کافه ای زیبا و دنج در خیابان فردوسی شیراز که هم محیط آرام و دنجی دارد و هم منویی متنوع. کافه فردوسی به علت معماری مجذوب کنندهش پاتوق خیلی از کافه گردها در شیراز شده است. یک ویژگی مثبت دیگر کافه فردوسی اینترنت رایگان است.

کافه استریت لانژ نیز یکی دیگر از برترین کافه های شیراز است. استریت لانژ هم فضا و دکوراسیون زیبایی دارد و هم خوردنی های لذیذ. صبحانه های کافه استریت لانژ هم هواداران بسیار زیادی دارد.

کافه راهنمایی، کافه یوگا، کافه بهمن و کافه چیل از دیگر کافه های خوب شیراز هستند.

اصفهان

یکی از برترین کافه های اصفهان شربت سرای روزگار است. این کافه دنج و آرام در میدان نقش دنیا و پشت مسجد شیخ لطف الله است. شربت سرای روزگار محیط و فضای جالبی دارد و نوشیدنی های متنوع و خوب یهم سرو می نماید.

کافه لیمو هم یکی دیگر از برترین های اصفهان است. کافه ای رنگارنگ و مجذوب کننده که صبحانه های معروفی دارد. این کافه در محله مرداویج اصفهان واقع شده است. یکی دیگر از برترین کافه های اصفهان نیز در محله مرداویج است. کافه بلانش از آن کافه های خاص و متفاوتی است که حتما باید امتحان کنید. کافه ای زیبا و جالب که در یک هواپیمای قدیمی درست شده و منوی مجذوب کننده و متنوعی هم دارد. کافه آنی، کافه میوه، کافه کامو و کافه رادیو از دیگر کافه های خوب اصفهان هستند.

اگر قصد دارید به اصفهان سفر کنید از صفحه رزرو هتل در اصفهان با تخفیف بازدید کنید.

مشهد

سفر به مشهد علاوه بر این که جنبه زیارتی دارد، جنبه سیاحتی هم دارد. گرچه مهم ترین جاذبه مشهد حرم امام رضا (ع) است اما این شهر غیر از حرم دیدنی های دیگری هم دارد که پس از گشت وگذار و بازدید از آن ها می توانید راهی کافه های خوب مشهد شوید و در یک محیط خوب خوردنی های خوش مزه بخورید. یکی از برترین کافه های مشهد کافه نانو است. کافه نانو که در خیابان احمدآباد مشهد واقع شده هم فضای باز دارد و هم فضای بسته. اگرچه فضای باز کافه نانو کوچک است اما در عوض جایی دنج و زیبا است. وانیلا کافی شاپ هم یکی دیگر از برترین کافه های مشهد، در بولوار جلال آل احمد، است که محیطی آرام و دوست داشتنی دارد. قهوه ها و دمنوش های این کافی شاپ میان کافه گردهای مشهد معروف است. کافه لئون نیز نامی آشنا برای مشهدی هایی است که اهل کافه گردی هستند. کافه ای خوب و باکیفیت در مجتمع توریستی آبادگران مشهد که منظره زیبایی دارد.

کافه کوک، کافه مان، کافه تراس و کافه سیب از دیگر کافه های خوب مشهد هستند.

برای رزرو هتل در مشهد و برخورداری از تخفیف مناسب، به هتل های تخفیف دار مشهد بروید.

منبع: تاپ تراول

به "با برترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین کافه های شهرهای توریستی ایران آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید