اوج ابتلا به کرونا در روسیه هنوز روی نداده است

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز دوشنبه در نشستی با حضور مقامات این کشور در مورد مبارزه با ویروس کرونا در سخنانی بیان کرد که اوج این بیماری در روسیه هنوز روی نداده است؛ اما مسئولان دولتی و درمانی در تلاشند تا گسترش آن را کُندتر نمایند.

اوج ابتلا به کرونا در روسیه هنوز روی نداده است

رئیس جمهوری روسیه در این باره گفت: همانطور که کارشناسان می گویند، سرعت ابتلا به این بیماری پیش روی ما قرار گرفته است و لذا ما باید هر کاری را که می توانیم انجام دهیم تا این قله را هموارتر نموده و مدت این دوره را کوتاه کنیم.

ولادیمیر پوتین در ادامه سخنان خود اضافه نمود: شرایط هنوز بغرنج است و متاسفانه شیوع این بیماری همه گیر ادامه دارد. به دلیل اقدامات پیشگیرانه، ما توانستیم فرایند (این بیماری را) کُند کنیم؛ اما متأسفانه این بیماری حتی به میزان کم، در تمام 85 منطقه فدراسیون روسیه مشاهده شده است.

این در حالیست که خبرگزاری رویترز پیشتر در گزارشی اعلام نموده بود که روسیه شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته را 4 هزار و 268 نفر اعلام نموده است که نسبت به رقم 6 هزار و 60 نفر ثبت شده در روز گذشته، فرایندی کاهشی را نشان می دهد.

به گزارش رویترز، آمار کل مبتلایان به کووید 19 در روسیه 47 هزار و 121 نفر است.

همچنین طی 24 ساعت گذشته با اضافه نموده شدن 44 نفر به تعداد قربانیان، شمار افرادی که در روسیه در اثر ابتلا به این بیماری همه گیر جان باخته اند، به 405 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اوج ابتلا به کرونا در روسیه هنوز روی نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج ابتلا به کرونا در روسیه هنوز روی نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید