استارتاپ

با موبایل آلودگی هوا را مقدار بگیرید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: گوشی های هوشمند مدل بالا این روزها می توانند عکس های شگفت انگیزی بگیرند و تقریبا جای دوربین های حرفه ای را گرفته اند، اما این تمام کاری نیست که دوربین های پرقدرت آنها می توانند انجام دهند.

29 آذر 1402

سفیر فنلاند از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بین المللی چابهار بازدید کرد

سفیر فنلاند در ایران در بازدید از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بین المللی چابهار گفت: امکان بسترسازی و همکاری مشترک بین مرکز رشد و نوآوری دانشگاه بین المللی چابهار و شرکت ها و مراکز رشد کشور فنلاند وجود دارد.

11 خرداد 1401

مسابقه ای ملی برای حل چالش های فناوری اطلاعات در کشور

ششمین دوره مسابقات ملی حل چالش های فناوری اطلاعات کشور با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی 24 و 25 تیرماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

11 مرداد 1400

حلقه مفقوده استفاده از ابزارهای دیجیتالی در مطالعات شهری

خبرنگاران : 4 جوان خوش ذوق و کاربلد(سارا سلجوقی، رعنا صفاری، سارا کلانتری و آرش سهرابی) در سال 97 دور هم جمع شدند و شرکتی به نام شرایط صفر رو پایه گذاری کردند

3 مرداد 1400

کسب وکار بین المللی و درآمد به دلار با تکانش

تحولات دنیای شغلی در عصر حاضر، زمینه ای را فراهم کرده است که مرزهای جغرافیایی بین کشورها معنایشان را از دست می دهند و افراد برای رسیدن به آنچه مد نظر دارند گاهی به کارشناسان و متخصصانی سفارش کار می دهند که در کشور خودشان زندگی نمی کنند.

21 اردیبهشت 1400

شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،استارت آپ های استان تهران در راستای رعایت مقررات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در فضای آنلاین ایده ها، محصولات و خدمات خود را در موضوعات مختلف از جمله در مسئله مقابله با ویروس کووید 19را در معرض داوری...

29 خرداد 1399

توسعه آنتی بادی هایی برای یاری به بدن در درمان بافت ها

پژوهشگران دانشگاه تورنتو کانادا در مطالعه اخیرشان پیروز به توسعه پادتن یا آنتی بادی هایی شده اند که می تواند روزی در بدن برای ترمیم خود بافت های بدن مورد استفاده قرار گیرند.

24 آبان 1398