کشف 5 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس پیشگیری ناجا، از کشف 5 میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

کشف 5 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گردشگر مدرن، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کشف ارز قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال، گفت: همکاران ما در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در راستای طرح تشدید اقدام های کنترلی با هدف پیشگیری و مقابله با خروج ارز قاچاق از مرز های هوایی کشور، 22 هزار و 900 دلار ارز غیر مجاز از مسافر خروجی به مقصد دهلی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش ارز های مکشوفه 5 میلیارد ریال برآورد شده است اضافه کرد: نظر به اینکه هیچ گونه مدارک مثبت از سوی مسافر مقصد هندوستان در خصوص ارز های همراه ارائه نگردید تمامی دلار ها ضبط و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار معصوم بیگی، پلیس فرودگاه هایِ پلیس پیشگیری را از جمله پلیس های پیروز در کشف انواع کالا و ارز قاچاق ارزیابی و مطرح نمود: با وجود کاهش حجم تردد ها و مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا، کارکنان پلیس فرودگاه در مدت زمان 9 ماهه سال جاری افزایش 66 درصدی کشف کالا و افزایش 42 درصدی کشف ارز قاچاق را در کارنامه عملکرد خود دارند.

وی بیان نمود: در این مدت 987 نفر در رابطه با قاچاق کالا، 120 نفر در رابطه با قاچاق ارز غیر مجاز و 11 نفر نیز در خصوص قاچاق طلا توسط پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا دستگیر شده اند.

سردار معصوم بیگی گفت: در سال جهش تولید، مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های اصلی پلیس پیشگیری است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کشف 5 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 5 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید