کارشناسی داوری بازی استقلال و فولاد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نخستین صحنه مشکوک در دقیقه 6 رقم خورد که نادری خودش را به زمین زد و داور حتی می توانست برای شبیه سازی به او کارت زرد نشان دهد.

کارشناسی داوری بازی استقلال و فولاد

نوید مظفری معتقد است که قضاوت ملاقات استقلال و فولاد کم نقص بود.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت وگو با ایسنا در مورد داوری ملاقات استقلال و فولاد گفت: داوری خوب بود و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت. تنها مشکل او در جریمه های شخصی و واکنش به اعتراض ها بود.

وی ادامه داد: نخستین صحنه مشکوک در دقیقه 6 رقم خورد که نادری خودش را به زمین زد و داور حتی می توانست برای شبیه سازی به او کارت زرد نشان دهد. در صحنه خطای قبل از گل استقلال، خطای کولیبالی به درستی گرفته شد و حتی داور باید به او کارت زرد نشان می داد. برخورد توپی که قایدی شوت کرد و به دست مدافع فولاد خورد، خطای هند نبود اما در ریباند، مدافع فولاد پای مطهری را زد و پنالتی درست بود.

مظفری درباره قضاوت بازی های دیگر هفته هفدهم گفت: در ملاقات ذوب آهن و ماشین سازی، باز هم اشتباه داوری به ضرر تیم اصفهانی رخ داد و یک پنالتی سوخت. همچنین در ملاقات شهرخودرو و پیکان، داور ابتدا به درستی یک پنالتی برای مهمان گرفت اما در تصمیمی اشتباه و بعد از اعتراض مشهدی ها، تصمیمش را برگرداند و خطای پشت محوطه جریمه گرفت.

منبع: عصر ایران

به "کارشناسی داوری بازی استقلال و فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری بازی استقلال و فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید