پرمخاطب ترین بازی فوتبال در آمریکا؛ یانکی ها رکورد زدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرنگاران - تقریباً 12 میلیون نفر اولین بازی اول آمریکا در جام جهانی 2022 مقابل ولز را دیدن کردند.

پرمخاطب ترین بازی فوتبال در آمریکا؛ یانکی ها رکورد زدند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، تیم ملی مردان ایالات متحده برای اولین بار در هشت سال گذشته یک بازی در جام جهانی انجام داد؛ بازی با ولز در روز دوشنبه، و حدود 11.7 میلیون آمریکایی این بازی را به وسیله تلویزیون یا به صورت آنلاین دنبال کردند.

شبکه FOX در ایالات متحده حق پخش انگلیسی دارد و شبکه NBC-Telemundo دارای حقوق پخش به زبان اسپانیایی است. شبکه FOX گزارش داد که به طور میانه 8.3 میلیون بیننده و Telemundo به طور میانه 3.4 میلیون بیننده در طول بازی داشتند.

این مسابقه تا به الان پرمخاطب ترین مسابقه مرحله گروهی در شبکه FOX بوده است. دیدنی بازی در دقایق پایانی به اوج رسید، و 9.34 میلیون بیننده به طور همزمان مشغول دیدن بودند.

شبکه FOX انتظار دارد که بازی بین ایالات متحده و انگلیس در جام جهانی 2022 قطر، پربیننده ترین بازی فوتبال مردان در تاریخ ایالات متحده باشد، رکوردی که در حال حاضر متعلق به بازی پرتغال و ایالات متحده در برزیل 2014 است که 18.2 میلیون نفر را به دیدن واداشته بود.

منبع: فرارو

به "پرمخاطب ترین بازی فوتبال در آمریکا؛ یانکی ها رکورد زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرمخاطب ترین بازی فوتبال در آمریکا؛ یانکی ها رکورد زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید