مدل موی خاص و نو ارلینگ هالند

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، در ویدیویی که از برگزاری مراسم هالوین در باشگاه منچسترسیتی منتشر شده ارلینگ هالند، ستاره نروژی این تیم، با مدل موی نو دیده می گردد و این تغییر در ظاهر او با استقبال طرفداران سیتی روبرو شده است.

مدل موی خاص و نو ارلینگ هالند

در ویدیوی منتشر شده کالوین فیلیپس، هافبک انگلیسی سیتی، در راهروی ورود محل تمرین منچسترسیتی درحالیکه ماسک ترسناک به چهره دارد منتظر است تا با ورود دیگر بازیکنان تیم آن ها را بترساند. در بخشی از ویدیو به محض ورود هالند، کالوین فیلیپس در پی او می دود، ولی ستاره نروژی که معین است از این حرکت او نترسیده تنها به هم تیمی اش می خندد.

اما چیزی که این ویدیو را برای طرفداران جالب نموده مدل موی تازه ارلینگ هالند است. این ستاره گلزن نروژی همواره با مو های دم اسبی دیده شده بود، اما در این تصاویر او را با مو های بافته شده می بینیم.

یک طرفدار منچسترسیتی در واکنش به ظاهر تازه هالند نوشت: ارلینگ، همین مدل مو را حفظ کن لطفا.

یک طرفدار دیگر در توییتر نوشت: مدل موی واکینیگی هالند عالی است. او حتما باید با این مو ها در یک بازی به زمین برود. شک ندارم با این مو ها بیشتر گل می زند.

کاربر دیگری هالند را به ستاره های سینما تشبیه کرد و نوشت: انگار هالند را از صحنه فیلمبرداری یک فیلم هالیوودی برداشته اند. اینطوری بهتر است ارلینگ.

منبع: فرارو

به "مدل موی خاص و نو ارلینگ هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل موی خاص و نو ارلینگ هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید