فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) توضیح داد که نیروهای آمریکایی در آینده ای نزدیک عراق را ترک نخواهند کرد.

فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، به نقل از بغداد الیوم، کنت مکنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در گفتگویی تلویزینی عنوان داشت: نیروهای آمریکایی بنا به درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند و به نبرد علیه داعش با همکاری با ائتلاف بین المللی ادامه می دهند. این نبرد هنوز خاتمه نیافته است.

مکنزی نقش ارتش عراق را ستود و گفت: عراقی ها خودشان می جنگند و ماموریت ما از نبرد مستقیم به حمایتی گسترده تر و آموزش آنها تبدیل شده است و ما از نبرد میدانی به دور هستیم، این همان موضعی است که ما خواستار گسترش آن هستیم.

وی اضافه کرد: آینده نیروهای آمریکایی در عراق به وسیله مذاکرات با دولت عراق معین خواهد شد. من بر این باور نیستم که در آینده ای نزدیک عراق را ترک کنیم.

مکنزی به نقش دولت عراق در اتخاذ تدابیری برای دفاع از نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین المللی اشاره نمود و گفت: من از فعالیت های نیروهای امنیتی عراق و از اقدام آنها در حفاظت از شرکای ائتلاف در مقابل حملات خشنود هستم، این مسئولیت دولت عراق است و من خشنودم که این مسئولیت را با پیروزیت انجام دهند، هرچند که همیشه در این امر پیروز نبوده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید