شهریه نو مهد های کودک اعلام شد، افزایش 32 درصدی نسبت به پارسال

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت از ابلاغ شهریه نو مهد های کودک خبر داد و گفت: شهریه مهد ها امسال با افزایش حداکثر 32 درصدی نسبت به پارسال اعمال خواهد شد.

شهریه نو مهد های کودک اعلام شد، افزایش 32 درصدی نسبت به پارسال

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گردشگر مدرن، علیرضا حاجیان زاده گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مهد های کودک جزو مشاغل گروه دو شغلی هستند و می توانند در منطقه ها غیر از شرایط قرمز کرونایی فعالیت داشته باشند.

وی به فعالیت مهدکودک های غیرمجاز اشاره کرد و اضافه نمود: 50 هزار مهد کودک مجوز رسمی از آموزش و پرورش ندارند و از سایر سازمان ها مجوز گرفته اند که همه این مهد ها ملزم به دریافت مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای ادامه فعالیت هستند.

وی تأکید کرد: فعالیت مهد های کودک قبلی تا ابلاغ دستورالعمل های سازمان ملی تعلیم و تربیت همچنان مجاز است و این مهد ها می توانند تا سرانجام سال 1401 به فعالیت خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: 8 میلیون کودک زیر 6 سال در 50 هزار مهدکودک و مرکز پیش دبستانی مشغول به آموزش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از صدا و سیما، وی گفت: در حال بازبینی استاندارد های ساختمان مهد های کودک و مراکز پیش دبستانی هستیم که این استاندارد ها از سال آینده اجرایی و اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهریه نو مهد های کودک اعلام شد، افزایش 32 درصدی نسبت به پارسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه نو مهد های کودک اعلام شد، افزایش 32 درصدی نسبت به پارسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید