خرید و فروش کلاشینکوف آزاد می گردد!

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، نام کلاشینکوف که می آید، یاد آن مسلسل روسی می افتیم که به یکی از پرکاربردترین سلاح های دنیا تبدیل شد و نام سازنده اش را تا ابد ماندگار کرد. البته اینکه از نام سازنده یک سلاح جنگی به نکویی یاد نمایند یا نه، بحث دیگری است!

خرید و فروش کلاشینکوف آزاد می گردد!

تا چندسال آینده، شاید نام کلاشینکوف را روی ماشینی ببینید که به باور بعضی از کارشناسان با اندکی تغییر، همان رنو توییزی است! اواخر سال 2018 کانسپت چهار چرخ کلاشنیکوف رونمایی شد، اما اکنون به نظر می رسد دست اندرکاران ساخت این خودرو در نظر دارند یک ماشین برقی سه چرخِ دو در را راهی بازار نمایند؛ همان که شباهت زیادی به یک رنو توییزی اُورسایزشده دارد.

یکی از طراحان این خودرو هم به نکته جالبی اشاره نموده است: دوست داریم با تسلا رقابت کنیم. در این خودرو که ظاهری نظامی هم دارد، قرار است یک باتری 50 کیلوواتی نصب گردد که می تواند 67 اسب بخار قدرت فراوری کند و حداکثر سرعت آن 80 کیلومتر است و می توانید 150 کیلومتر را با آن طی کنید. به ظاهر قرار است کلاشینکوف سانروف هم داشته باشد! این ماشین برای دو سرنشین طراحی شده است و فضای اندکی برای چند قلم وسیله کوچک دارد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ گردشگر مدرن مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خرید و فروش کلاشینکوف آزاد می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش کلاشینکوف آزاد می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید