بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می شود؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی و استودیو کوجیما پروداکشنز در اواخر رویداد State of Play شب گذشته پلی استیشن از تریلر طولانی و نفسگیر 10 دقیقه ای بازی دث استرندینگ 2 که با نام کامل Death Stranding 2: On the Beach معرفی شده است، رونمایی کردند و تاریخ حدودی عرضه این بازی را هم اعلام کردند.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می شود؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید

بازی دث استرندینگ 2: در ساحل اولین بار در جریان رویداد گیم اواردز 2022 معرفی گشت اما پس از آن خبر نوی از آن به گوش نرسید تا اینکه در مراسم دیشب کوجیما با تریلر تازه ای که به نظر مدت ها روی ویرایش آن کار کرده است، نمایی تازه از دنباله بازی دث استرندینگ و جهانی سورئالش به ما داد.

تریلر نو بازی دث استرندینگ 2 بخش دیگری از دستپخت کوجیما در این بازی و فکر خاصش را نشان می دهد همان طور که احتمالاً انتظار دارید، بسیار ابهام برانگیز است و شما را وادار می کند که بارها آن را تماشا کنید و درباره آن تئوری های مختلفی بدهید. این تریلر طولانی شامل میان پرده های مختلفی است که تا حدی شرایط جهان بازی دث استرندینگ 2 را به شما شرح می دهند و البته لحظه هایی هم از گیم پلی در آن وجود دارد. همچنین نبردی نسبتاً حماسی هم در جریان آن نشان داده می شود که نمی خواهم با توصیفش برای شما حس تماشاش را برایتان خراب کنم. علاوه بر این ها، بازی از نظر فنی و گرافیک هم بسیار عالی به نظر می رسد و یکی از بهترین چیزهایی است که میان بازی های نسل نهمی دیده ایم.

همچنین برای اولین بار حضور ال فانینگ (Elle Fanning)، بازیگر مطرح هالیوودی، در بازی دث استرندینگ 2 را می بینیم. با توجه به توییت ها و عکس هایی که در گذشته منتشر شده بود، بسیاری از طرفداران حدس کرده بودند که ال فانینگ در یکی از بازی های کوجیما حضور دارد اما این ابهام وجود داشت که حضور او در کدام یک از پروژه های کوجیما خواهد بود.

در حالی که برخی امید داشتند که این بازی در سال 2024 عرضه شود، تاریخ عرضه بازی دث استرندینگ 2 برای سال 2025 تعیین شده است و حداقل بیش از یک سال با عرضه آن فاصله داریم. در شرحات رسمی برای این بازی نوشته شده است:

البته، این تنها سورپرایز کوجیما در State of Play دیشب نبود، او در انتهای مراسم به روی صحنه آمد و گفت که می خواهد بعد از دث استرندینگ 2 با همکاری سونی دوباره یک بازی اکشن مخفی کاری نو بسازد.

شما می توانید تصاویر و تریلر فوق العاده بازی دث استرندینگ را از پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می شود؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می شود؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید