این خط هوایی پیش از پرواز شما را روی ترازو خواهد برد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، این سیاستگذاری هیچ ارتباط با موضوع شرمساری از بدن و وزن ندارد. کورین ایر شرکت هواپیمایی کره جنوبی یکی از خطوط هوایی متعدد در سراسر دنیا است که به طور دوره ای اطلاعات وزن هواپیما را به دست می آورد.

این خط هوایی پیش از پرواز شما را روی ترازو خواهد برد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن به نقل از سی ان ان، طبق اعلام این شرکت هواپیمایی این برنامه در خصوص تعدادی از مسافرانی که از تاریخ 28 آگوست تا 3 سپتامبر از فرودگاه بین المللی گیمپو و از تاریخ 8 تا 19 سپتامبر از فرودگاه بین المللی اینچئون سفر می نمایند تاثیر خواهد گذاشت. مسافران و چمدان ها به صورت ناشناس وزن می شوند و سپس داده ها با وزارت زیرساخت و حل و نقل کره جنوبی به اشتراک گذاشته می گردد.

اگر مسافری ترجیح دهد داده های مرتبط با وزن اش را ارائه نکند کورین ایر تایید می نماید که آن مسافر قادر خواهد بود با اطلاع دادن به یکی از کارکنان آن شرکت هواپیمایی از وزن شدن انصراف دهد. در حالی که بعضی از مسافران ممکن است تعجب نمایند که از آنان خواسته می گردد تا روی ترازو بروند این تصمیم به وسیله خطوط هوایی گرفته نمی گردد و آن خطوط اغلب از سوی تنظیم نمایندگان هوایی دولتی ملزم به انجام این کار می شوند.

در اوایل امسال ایر نیوزلند برنامه مشابهی را با بعضی از مشتریانی که در مسیر های بین المللی آن شرکت پرواز می کردند اجرا کرد مانند پرواز در مسافت بسیار طولانی بین اوکلند و فرودگاه جان اف کندی نیویورک.

یکی از نمایندگان ایر نیوزیلند در آن موقع گفته بود: ما می دانیم که پا گذاشتن روی ترازو می تواند دلهره آور باشد. ما می خواهیم به مسافران خود اطمینان خاطر دهیم که هیچ صفحه نمایش قابل مشاهده ای در هیچ کجا وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند وزن شما را ببیند حتی ما.

جمع آوری داده های مرتبط با وزن مسافران به خطوط هوایی یاری می نماید تا درباره احتیاج های سوخت و توزیع وزن در هواپیما تصمیم بگیرند.

منبع: فرارو

به "این خط هوایی پیش از پرواز شما را روی ترازو خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خط هوایی پیش از پرواز شما را روی ترازو خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید