ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ گردشگر مدرن، ایسوس امسال با محصولات متنوعی ازجمله لپ تاپ های گیمینگ در نمایشگاه CES 2024 حاضر شده است. این شرکت در همین رویداد از لپ تاپ تازه Zenbook Duo نیز رونمایی کرد که دارای دو نمایشگر با مقدار 14 اینچی است.

ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد

ایسوس ذن بوک دوئو دو نمایشگر 14 اینچی دارد که هر دو پنل OLED با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل، نسبت تصویر 16:10 و نرخ نوسازی 120 هرتز دارند. این دستگاه بیشتر شبیه به لپ تاپ لنوو یوگا بوک 9i است که دو نمایشگر داشت.

ویژگی های لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo

ایسوس هم مانند لنوو، به شما اجازه می دهد که روی نمایشگر دوم از کیبورد مجازی برای تایپ استفاده کنید یا آن را به یک کیبورد فیزیکی وصل نمایید. کیبورد فیزیکی ایسوس برای این دستگاه ترک پد هم دارد تا تجربه ای شبیه به لپ تاپ های معمولی به شما ارائه کند.

این شرکت چندین سناریوی مختلف برای استفاده از این لپ تاپ درنظر گرفته است. در حالت لپ تاپ استاندارد، کیبورد فیزیکی روی نمایشگر پایینی قرار می گیرد تا ظاهری شبیه به یک لپ تاپ معمولی پیدا کند. اما همچنین می توانید کیبورد را روی میز بگذارید و دو نمایشگر Zenbook Duo را به صورت ایستاده قرار دهید تا به حالت Dual Screen یا Desktop Mode بروید.

ایسوس همچنین از حالتی موسوم به Sharing نام برده است که در آن دیگر خبری از کیبورد فیزیکی نیست و هر دو نمایشگر روی سطح میز اما به شکل مخالف یکدیگر قرار می گیرد. با این کار برای مثال می توانید وقتی با همکار خود جلسه دارید، روی نمایشگر دوم که به سمت او قرار گرفته است، اطلاعات مدنظر خود را نمایش دهید.

ایسوس ذن بوک دوئو می تواند حداکثر با پردازنده اینتل Core Ultra 9 185H و 32 گیگابایت رم به همراه 2 ترابایت حافظه داخلی پیکربندی شود. این لپ تاپ از یک باتری 75 وات ساعتی استفاده می کند. فناوری های ارتباطی آن شامل دو درگاه تاندربولت 4، یک درگاه USB-A، یک درگاه HDMI و یک جک 3.5 میلی متری هدفون است. این لپ تاپ از قلم ایسوس نیز پشتیبانی می کند.

ایسوس Zenbook Duo با قیمت پایه 1699 پوند از انتهای ژانویه در بریتانیا عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب

به "ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس از لپ تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر 14 اینچی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید